Výskyt kardiovaskulárnych chorôb spôsobených mimo iných aj vysokou hladinou cholesterolu je alarmujúci. Agentúra Divino preto pre výživový doplnok ArmoLIPID Plus firmy Mylan, okrem celoročnej edukácie smerovanej na médiá v spolupráci s obezitológom a kardiológom, poukazovali aj na to, že na kardiovaskulárne ochorenie zomrie až dvakrát viac ľudí ako na rakovinu. Agentúra v tejto súvislosti navrhla mikro cholesterolovú kampaň v spolupráci s blogerkami a influencerkami.
Cieľom cholesterolovej kampane prostredníctvom sociálnych sietí bolo zvýšiť povedomie o rizikách, ktoré so sebou vysoký cholesterol prináša. Vysoký cholesterol totiž nebolí a už sa dávno netýka len staršej generácie.
Blogerky a influencerky mali v rámci kampane možnosť dať si zmerať celkovú hladinu cholesterolu v BENU lekárni. Do kampane sa zapojili blogerky a influencerky, ktoré apelovali predovšetkým na dôležitosť prevencie a možných zdravotných komplikácii pri neriešení problému vysokej hladiny cholesterolu.
Zapojili sa Barbora Bakoš, Didiana, Broňa Kováčiková, Fromlenka, Danka Kmeťová a iné.