Agentúra Zaraguza nadviazala na minuloročnú spoluprácu so spoločnosťou Kofola ČeskoSlovensko a pripravila pre značku Rajec kampaň Kúzla prameňa, ktorá približuje ľuďom čaro nedotknutej prírody Rajeckej doliny. Kampaň nadväzuje na dlhodobé snahy Kofoly pestovať si vlastné bylinky pre ochutené vody Rajec, ku ktorým okrem harmančeka pribudla tento rok aj mäta, šalvia a materina dúška.
Vďaka interaktívnym online videám na stránke kuzlapramena.com môžu návštevníci zažiť z vlastnej perspektívy, ako sa pestujú bylinky, pozbierať s bylinkárkou divoké plody alebo sa so včelárom dozvedieť viac o živote rajeckých včiel, a to priamo v rajeckej prírode na miestach, kam by sa inak nedostali.
Videá natočené v čarovnom prostredí Rajeckej doliny ponúkajú ľuďom okrem autentických záberov prírody užitočné tipy na pestovanie byliniek, ako aj jedinečné zvukové stopy bzučiacich včiel v úli či vánku na harmančekovom poli.
„Autenticita je pre nás kľúčová. V marketingových kampaniach nebudujeme umelé príbehy, sú odtlačkom reality, ktorá úzko súvisí s výrobou našej pramenitej vody,“ hovorí Lucia Hubináková, senior brand manažérka značky Rajec. „Sme radi, že Rajec inšpiruje spotrebiteľov k záujmu o prírodu, o bylinky a ponúka svojimi kampaňami viac ako iba online zážitky.“
Online video Kúzla prameňa bolo pre veľký úspech nasedené v júli na Slovensku aj do televízie.
Vizitka kampane:
Art director: Michal Mazan, Dodo Ľudrovan
Strategist: Miroslav Ondovčík
Copywriter: Eva Matejičková, Maroš Hamorský, Michal Mazan
Account manager: Ivana Fertáľová
Režisér: Maroš Milčík
Produkcia: Revers