O2 sa rozhodlo zmeniť zážitok, s akým sa zákazník najčastejšie stretáva pri volaní na zákaznícke linky. Pristúpilo k vypnutiu interaktívneho hlasového sprievodcu (tzv. IVR) na svojej O2 Zákazníckej linke, ktorý slúži na navigovanie zákazníka, alebo smeruje k jeho samoobsluhe a prináša priame spojenie so zamestnancom Zákazníckej linky už od začiatku hovoru. Zákazník O2 tak po novom nebude musieť počúvať vopred nahraté dlhé zoznamy možností ani zadávať žiadne čísla v menu, ale hneď po vytočení čísla 949 je privítaný a spojený s najbližším voľným asistentom.
Spoločnosť inováciu zákazníckej linky komunikuje aj v marketingovej kampani. Ako inak, využíva koncept robotov Ludda a Moyi. „Človek!“, zvolá Luddo, keď vytočí zákaznícku linku a očakáva, že sa bude musieť najprv prebojovať labyrintom čísel a skratiek. Zažíva však prekvapenie, keď sa mu v slúchadle na druhej strane ozve ihneď živý človek.
„O2 je operátor, u ktorého vyriešite všetky základné potreby online, napríklad v aplikácii Moje O2. Nastanú však situácie, kedy sa potrebujete porozprávať. Ľudsky, odborne a s pochopením. Pre tieto prípady je tu naša O2 Zákaznícka linka, na ktorej sa už nestretnete so zdĺhavým zadávaním číselných volieb, naopak spojíme vás najrýchlejšou možnou cestou priamo k asistentovi,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka oddelenia marketingovej komunikácie O2.
Kampaň štartuje v ATL od 6.7. a objaví sa aj v BTL a v online.
Vizitka kampane:
Produkcia: Alien studio a Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec, Juraj Pobjecký
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Account manager: Jana Andrejčíková