Multiplexy Cinema City Slovensko otvorili svoje brány pre fanúšikov minulý týždeň vo štvrtok.
Spoločnosť na oznámenie novinky a prilákanie divákov do kina zvolila komunikačný mix pozostávajúci z klasického PR, kreatívnej rozosielky pre známe osobnosti, influencerov i blogerov, komunikácie prostredníctvom sociálnych sietí a spolupráce s chalanmi zo Sketch Bros.
Súčasťou kominukácie bola kreatívna rozosielka. Popcorn s lístkami a odkazom Ukonči gauč&chill a kinuj naplno od 25. júna v Cinema City dostalo približne 35 vybraných známych osobností, influencerov a blogerov.
Ďalším krokom bol vlog chalanov zo Sketch Bros, ktorí sa rozhodli premietať svoje videá v centre mesta, avšak zistili, že niet veru nad premietanie na veľkom plátne a komfortné sedenie v kine. Súčasťou Sketch Bros je aj herec Oliver Oswald, ktorý je zároveň ambasádorom Cinema City.
Okrem týchto kanálov sa opätovné otvorenie kín komunikovalo prostredníctvom sociálnych sietí Cinema City a priamo v kinách.
Kreatívnou rozosielkou Ukonči gauč&chill a kinuj naplno, ktorú sme posielali známym osobnostiam, influencerom a blogerom, sme zasiahli odhadom 550-tisíc ľudí. Vlog Kto premietal v centre mesta? (Odhalenie) chlapcov zo Sketch Bros má od minulého týždňa zatiaľ 15-tisíc pozretí.
„Tešíme sa, že sme naše multiplexy mohli otvoriť so všetkým, čo k večeru v kine patrí a taktiež tomu, že aj napriek obmedzenému budgetu nám naša komunikačná agentúra DIVINO vymyslela milé aktivity, vďaka ktorým sa informácia o znovuotvorení kín Cinema City dostala k širokej verejnosti,“ hovorí Barbara Nagyová zo spoločnosti Cinema City Slovensko.