Telekom prichádza s novými paušálmi, v ktorých je viac dát ako kedykoľvek predtým. Čo táto ponuka spôsobí, ukazuje v novej vtipnej kampani, o kreatívu ktorej sa opäť postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Odpoveďou operátora na zvýšenú potrebu byť online je nové portfólio 17 paušálov, v ktorých je viac dát ako kedykoľvek predtým. Kreatíva najnovšieho spotu opäť nadväzuje na tonalitu a ironický humor z poslednej úspešnej kampane. Tentoraz dej ukazuje nečakaných hrdinov, ktorí absolútne prepadli čaru internetu.
„Tak ako našu generáciu pred rokmi očaril svet internetu, to isté sa v týchto mesiacoch prihodilo mnohým rodičom a starým rodičom. A rovnako ako svojho času my, aj oni to teraz s internetom niekedy trochu preženú a dátujú aj tam, kde by nemuseli. A nám nezostáva nič iné, len si zvyknúť, lebo skôr či neskôr budú online všetci,“ približuje kampaň Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Spot bude okrem televízie nasadený aj online a v rôznych recutoch aj na sociálnych sieťach. Natáčanie prebiehalo v Prahe, pričom o jeho réžiu sa znova postaral Tomáš Řehořek a produkciu zastrešila Armada Films.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Michala Zezulová, Ondrej Mikuš
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Jaroslav Vígh
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Ema Marišová
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Réžia: Tomáš Řehořek
Produkcia: Armada Films
Mediálna agentúra: Wavemaker