V tendri na digitálnu agentúru, ktorá sa bude starať o obraz značky ŠKODA na sociálnych sieťach, vyhrala agentúra Socialists. V troch náročných kolách, ktoré pozostávali z vypracovania a odprezentovania zadaní, uspela v konkurencii ďalších siedmich renomovaných agentúr. Spojenie značky ŠKODA a Socialists tak nadviaže na doterajšiu 3-ročnú spoluprácu.
“Sme veľmi radi, že záujem o spoluprácu so značkou ŠKODA na Slovensku prejavilo a výberového konania sa zúčastnilo až osem renomovaných digitálnych agentúr. Víťaz tendru sa zrodil z náročnej výberového hodnotenia, ktoré sa skladalo z troch kôl. Všetky predložené návrhy mali vysokú úroveň a preto nebolo jednoduché vybrať si, pričom do samotného finále tendra sa dostali tri etablované agentúry. V konečnom rozhodovaní nás opakovane presvedčila agentúra Socialists, ktorá si udržala vysokú úroveň nápadov a zložila tím pre naše projekty zo skúsených kreatívcov. Zavážilo aj to, že správne dokázali ukázať smer, kde sa značka ŠKODA na Slovensku v digitálnom priestore môže ďalej rozvíjať,” uviedol Jan Steyrer, vedúci marketingu spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
„Veľmi nás teší, že pokračujeme v spolupráci a potvrdili sme svoju pozíciu aj na ďalšie obdobie. Zároveň nás to motivuje a zaväzuje neustále sa zlepšovať a inovovať online komunikáciu ŠKODA AUTO Slovensko. Naším cieľom je pracovať na efektívnych kampaniach, ktoré presiahnu hranice sociálnych sietí. Je to síce výzva, ale našťastie máme klienta, ktorý nám dôveruje a ideme do toho spolu," dodáva za víťaza tendra Martin Kukoľ, chief of Socialists.
V rámci tendru Socialists obhájili víťazstvo zachovaním vysokej úrovne kreativity pri vypracovávaní úloh a taktiež kvalitným zložením pracovného tímu.