StoryEditor

Ples v opere nekončí. Spolu s jeho riaditeľkou považujeme za záväzok túto tradíciu udržať, hovoria organizátori

28.05.2020, 16:25
Autor:
hrnhrn
Orange po 20. rokoch ukončil svoje partnerstvo Plesu v opere. Aká bude jeho budúcnosť, hovorí Soňa Strausz Princová z agentúry Monarch.

Ples v opere otvára plesovú sezónu na Slovensku už dvadsať rokov. Svoju históriu začal písať v roku 2001 a odvtedy mu vždy patrí prvá sobota po sviatku Troch kráľov. Na začiatku bol zámer nadviazať na tradičnú plesovú tradíciu, no postupne sa z neho stala najprestížnejšia spoločenská udalosť otvárajúca plesovú sezónu na Slovensku. Neodmysliteľne k nemu patrí historická budova SND, ktorá sa na jedeň deň v roku zmení na tanečnú sálu.

Od roku 2010 má ples aj charitatívny rozmer. Každý pozvaný pár prispieva sumou 500 eur na adresnú pomoc vybranej organizácii a konkrétnemu cieľu s celospoločenským zásahom. Každý rok sa takto vyzbiera okolo 250-tisíc eur, doteraz bola rozdelená pomoc vo výške viac ako 2 milióny eur.

Ples v opere je v súčasnosti najväčším dobročinným spoločenským podujatím svojho druhu na Slovensku. Partnerom plesu bola od počiatku spoločnosť Orange Slovensko. V tomto roku operátor prehodnotil svoju stratégiu v oblasti spoločenskej zodpovednosti a ako informoval vo svojom stanovisku, rozhodol sa ukončiť svoje partnerstvo a presmerovať v budúcnosti svoju pomoc adresnejšie tým, ktorí to najviac potrebujú.
Jubilejný dvadsiaty ročník Plesu v opere bol posledným, ktorý spoločnosť Orange Slovensko podporila.

Autorom nápadu Plesu v opere boli Andrea Cocherová a Peter Princ z agentúry Monarch, ktorá je už dvadsať rokov organizátorom a producentom tohto prestížneho podujatia. Opýtali sme sa Soni Strausz Princovej z agentúry Monarch, aký bude jeho ďalší osud.

Soňa Princová, Monarch

​Spoločnosť Orange Slovensko sa rozhodla po dvadsiatich rokoch ukončiť svoje partnerstvo Plesu v opere a svoje CSR aktivity presmerovať iným smerom. Ako ovplyvní toto rozhodnutie budúcnosť plesu?

V prvom rade by sme sa chceli spoločnosti Orange poďakovať, že umožnila vybudovať takéto silné podujatie, ktoré v našich končinách niečím vyniká. Pre nás predovšetkým vysokou úrovňou noblesy a elegancie, prítomnej aj v tých najmenších detailoch eventu, čo sa v dnešných časoch už často nevidí. A prepojením týchto elementov s pomocou, nielen tou finančnou, pozostávajúcou z príspevkov hostí, ktoré každoročne vysoko prevyšujú stanovený limit. Ples v opere má tiež vďaka svojej vizibilite schopnosť upriamovať pozornosť verejnosti na niektoré opomínané témy. V posledných rokoch to bolo predovšetkým začleňovanie znevýhodnených detí do spoločnosti. Už pred zverejnením tejto informácie sme spolu s riaditeľkou dobročinného Plesu v opere pani Andreou Cocherovou považovali za záväzok tradíciu Plesu v opere udržať. A reakcie hostí a podporovateľov po zverejnení tejto správy tento záväzok ešte umocnili.

Plánujete s potenciálnym novým partnerom meniť charakter podujatia alebo zostane dobročinnosť aj v budúcnosti súčasťou Plesu v opere?

Našou ambíciou je zachovať charakter podujatia, ktorého esenciálnou súčasťou je dobročinný rozmer. To je však možné len v spolupráci s partnermi, ktorí to budú vnímať rovnako a my vyvíjame maximálne úsilie, aby Ples v opere takých (opäť:) mal.

Prípravu ďalšieho ročníka ovplyvňuje aj mimoriadna situáciu v súvislosti s koronavírusom. Počítate už teraz s prípadnými obmedzeniami?

Vzhľadom na aktuálnu mimoriadnu situáciu stále nevieme s istotou povedať, či bude možné zorganizovať v januári 2021 ďalší ročník dobročinného Plesu v opere. Štandardne v tomto období roka už prípravy Plesu v opere intenzívne prebiehali. Momentálne zvažujeme rôzne alternatívy a scenáre.

Orange

01 - Modified: 2019-05-17 09:24:18 - Feat.: 0 - Title: Soňa Princová: Je pre mňa výzva postupne preberať zodpovednosť za chod firmy 02 - Modified: 2019-11-05 15:28:35 - Feat.: 0 - Title: Ples v opere oslávi 20 rokov. Na jeho príprave pracujeme celý rok, hovorí Peter Princ z Monarchu 03 - Modified: 2019-12-16 05:45:51 - Feat.: 0 - Title: Od Reklamných tamtamov až k eventom. Ako sa za 30 rokov zmenil eventový trh, hovoria Peter Princ a jeho tím z Monarchu 04 - Modified: 2018-04-27 11:50:42 - Feat.: 0 - Title: Agentúra nemusí mať tvar ani tvár, tú má klient
01 - Modified: 2022-03-22 17:09:01 - Feat.: - Title: Covid priniesol tiež virtuálne ochutnávky 02 - Modified: 2022-03-11 13:09:39 - Feat.: - Title: Štefan Kozák z Creative PRO: Emócia sa dá dať aj do online eventu 03 - Modified: 2021-12-15 17:40:19 - Feat.: - Title: Volám sa Laia. Do tradičného sveta eventov prinášam digitalizáciu 04 - Modified: 2022-01-10 17:25:18 - Feat.: - Title: Spojili sme reálne prostredie s online priestorom 05 - Modified: 2021-10-20 15:46:17 - Feat.: - Title: Budějovický Budvar priniesol nevšedný zážitok. Krajina, kde pivo rastie na stromoch, zožala úspech
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:15