Orange dnes spúšťa nový koncept, ktorého tvorcom je agentúra Zaraguza. V televíznom spote promuje produkt Záložný internet.
„Záložný internet pridáva k spoľahlivosti internetu od Orangeu aj ďalší rozmer - istotu, že nezostanú doma bez pripojenia, keď to budú najviac potrebovať. Orange ho bude poskytovať zadarmo bez časového obmedzenia a pre všetkých, ktorí zažijú výpadok internetu a nahlásia to na infolinke 905,“ predstavuje produkt Martin Hromkovič, riaditeľ úseku značky a marketingového úseku pre rezidenčných zákazníkov Orange.
Koncept pre „Domáci internet“ má za cieľ budovať vnímanie Orangeu ako poskytovateľa rýchleho a spoľahlivého internetu. V komunikačnom koncepte bude ústrednou postavou otec rodiny – známy herec Marián Miezga (zaujímavosťou bolo, že v pre-testoch ľudia citovali jeho meno bez toho, aby bolo uvedené v prezentovanom koncepte).
Miezga nám so svojou rodinou bude zábavným spôsobom predstavovať vlastnosti a benefity domáceho internetu od Orangeu na platforme reálnych insightov a úsmevných situácií, ktoré ľudia s domácim internetovým pripojením zažívajú .
Martin Hromkovič na záver zdôraznil, že v čase pandémie a ekonomickej krízy bolo pre obe spoločnosti dôležité, aby dali príležitosť výhradne slovenskej produkcii, slovenským hercom a slovenskému štábu. „Sme radi, že sme mohli podporiť slovenské firmy a slovenských umelcov v zmysle aktuálneho statementu, ktorý aj Orange komunikuje počas koronakrízy – „Spolu a zodpovedne," uzatvára Martin Hromkovič.
Kampaň bude prebiehať okrem televízie aj v predajniach, v online prostredí a na sociálnych sieťach a potrvá do júla.
Vizitka kampane:
Klient: Orange Slovensko, a.s. - Martin Hromkovič, Silvia Boháčiková, Jana Danihelová
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Creative team leader, Art director: Martin Ondrušek
Copywriter: Matúš Švirloch, Eva Matejičková
Strategist: Miroslav Ondovčík
Account manager: Ivana Fertáľová, Marek Kabát
Produkcia: Protos Productions
Režisér: Pepe Ehrenberger