Core4 Advertising
StoryEditor

CORE4 Advertising vytvorilo projekt karanténneho divadla

19.05.2020, 10:20
Autor:
redred
Partnerom sa stalo Túlavé divadlo.

Ako v každej agentúre, aj v C4 sa veľa komunikuje s hercami, inokedy vyťaženými, dnes však odkázanými na pomoc verejnosti. Tím agentúry prišiel s nápadom vytvoriť online značku divadla, ktorá bude reflektovať karanténnu realitu.

Ako partnera prizvali renomované Túlavé divadlo s režisérom Jakubom Nvotom a z tejto spolupráce vzišla pod značkou Divadla v pyžamách prvá hra s názvom „Márna o divadlo snaha“, v ktorej známe divadelné postavy ako Othello, Lady Macbeth alebo Hamlet diskutujú o karanténe cez konferenčný nástroj Zoom. Práve konferenčnými hovormi s klientami sa inšpiroval tvorca projektu Andrej Csino z CORE4 Advertising. 


„Cieľom bolo posunúť klasické online streamy do kreatívnejšej roviny a samozrejme pomôcť kolegom z hereckej branže. Ich kreatívny potenciál je v tejto dobe nevyužitý, ale nesmierne bohatý. Cítiť to bolo na rýchlosti a humore, s akým sa nápadu chytili a vytvorili vtipnú hru o súčasnom kontexte. Divadlo v pyžamách má teda cez dostupné médiá nielen prinášať divadelnú kultúru k ľuďom, ale formou dobrovoľného vstupného aj pomôcť s prevádzkou zatvoreného divadla,“ dodáva Andrej Csino.  

Projekt cez svoje sociálne profily podporilo množstvo slovenských hereckých osobností.

01 - Modified: 2020-05-26 07:11:12 - Feat.: - Title: Na facebooku bratislavskej galérie sa draží DaVinci a VanGogh
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2024 04:56