Operátor O2 od apríla tohto roka ponúka v troch najvyšších variantoch svojich SMART Paušálov nekonečný objem dát. A okrem toho vo všetkých paušáloch majú aktuálne v limitovanej ponuke zákazníci možnosť nimi vybrané aplikácie využívať s nekonečným objemom dát.
Kým v televíznom spote sa v O2 inšpirovali filmom Nekonečný príbeh, online kampaň sa nesie v trochu inom duchu.
„Internet je plný videí, na ktoré sa by sme sa mohli pozerať donekonečna. Rozkošné zvieratká, vtipné deti alebo bizarné videá. Každý si tam nájde to svoje. A práve to sme využili v našej kampani a vytvorili doteraz najdlhšie reklamné online video pre O2,“ hovorí Matúš Hliboký, kreatívny riaditeľ z agentúry TRIAD, ktorá stojí za digitálnym konceptom kampane.
Hlavným ťahačom online kampane je 25-minútové video so Zdenou Studenkovou, v ktorom sa herečka pozerá sama na seba, ako hrá v HBO seriáli Terapie.
„Vyvstáva samozrejme otázka, prečo by sa ľudia mali pozerať na 25-minútové video. Odpoveď je jednoduchá – lebo s nekonečnými dátami od O2 môžu,“ vysvetľuje koncept Markéta Plichtová, manažérka sociálnych médií O2 Slovakia.
V online kampani sa okrem Zdeny Studenkovej objaví aj komik Fero Joke, či influencerka LucyPug, ktorí odkomunikujú svoj vlastný neobmedzený O2 Paušál. Ten okrem neobmedzených dát, volaní či SMS má v cene aj predplatné na rôzne aplikácie. Zdenka Studenková a Fero Joke si vybrali HBO GO a LucyPug zas hudobnú streamovaciu službu TIDAL.
Vizitka kampane:
Chief strategy & creative director: Martin Woska
Creative director: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Copywriter: Zuzana Tvarošková, Mária Hadzimová, Matúš Hliboký
Art director: Marek Barančík
Social media brand manager: Mária Hadzimová
Account manager: Zuzana Bosmanová, Juraj Chovanec