V súvislosti so spomalením šírenia koronavírusu národný dopravca dlhodobo propaguje motto: „Ideme vlakom zodpovedne – spolu to zvládneme.“ Jeho cieľom je budovať vzťah medzi ZSSK a cestujúcimi, ktorý je založený na obojstrannej ohľaduplnosti a vzájomnom rešpekte.
Zodpovedný prístup k ceste vlakmi podporili aj členovia skupiny S Hudbou Vesmírnou (SHV). Hlavní protagonisti vo videu jasne, bez zbytočného poučovania prezentujú posolstvo – ZSSK vytvorila bezpečné prostredie na cestovanie, svoje povinnosti si však musia plniť aj cestujúci. Zvládnuť pandémiu môžeme len spoločnými silami.
„Od začiatku bola pre nás bezpečnosť našich cestujúcich absolútnou prioritou a robíme pre ňu všetko, čo je v našich silách. Lenže snaha zvýšiť ochranu zdravia personálu a cestujúcej verejnosti by bola len spolovice úspešná, keby sa na nej nepodieľali aj naši klienti. Prosím, buďme i naďalej ohľaduplní, trpezliví a držme spolu,“ hovorí Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK. „S kapelou S Hudbou Vesmírnou máme za sebou už nejednu úspešnú spoluprácu, reklamná kampaň a pesnička Ideme vlakom v roku 2018 zvíťazila v rebríčku reklám na slovenskom YouTube a som presvedčený, že aj tentoraz dokážu Dominika, Sorizzo a Marek perfektne posunúť naše myšlienky ďalej,“ uzatvára generálny riaditeľ.
Zabezpečenia umeleckého výkonu skupiny, autorské práva a kreatívny koncept kampane z pera umelcov SHV (video DENNE SA STARÁME O VAŠU BEZPEČNOSŤ) stáli ZSSK spolu 4 844 eur. Výroba spotu a fotenie stáli 5 380 eur. Na nákup médií (kampaň s hudobníkmi smeruje len do online prostredia) je vyčlenených 2 000 eur.
Kredity kampane:
Klient: Železničná spoločnosť Slovensko
Agentúra: inhouse + S Hudbou Vesmírnou
Fotograf: Martin Šopinec, LIFE MOMENTS
Videá k online aktivite: Sorizzo Art Production
Hudba: Sorizzo
Réžia a produkcia klipu: S Hudbou Vesmírnou
Kamera: Martin Jurči, MILKSHAKE production