Prečítajte si odporúčania špecialistov z digitálnych agentúr.
Odborníci z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) radia klientom a marketérom, ako sa zachovať v čase karantény a aj po nej. Prečítajte si pár rád.
Mariam Holá z SCR interactive myslí pozitívne: "Vitaj, zlatá éra onlinu, a pripraveným bude šťastie priať. Pozbierajte úrodu z kvalitného SEO, ktoré ste roky budovali, „vypeckujte“ PPC reklamy s prispôsobeným zdieľaním informácií."
"V marketingu je potrebné riadiť sa dátami a zbytočne nemíňať, ale ani sumy neokresávať, ak generujú výsledky," myslí si Peter Šoltés z agentúry Promiseo.
Peter Csemez z paravan interactive radí: "Nezísť z očí a mysle svojich existujúcich aj potenciálnych zákazníkov. Hľadať cesty, ako zachovať komunikačnú kontinuitu v tomto ťažkom období."
Ďalšie rady odborníkov si môžete pozrieť tu:
01 - Modified: 2019-08-27 07:24:33 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor : Aký vplyv bude mať skrývanie srdiečok na Instagrame?
02 - Modified: 2019-10-10 06:34:48 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Ktoré aktivity v digitálnom marketingu robia firmy inhouse a ktoré zadávajú externe?
03 - Modified: 2019-11-06 07:49:44 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Interaktívne bannery. Ako vyriešia bannerovú slepotu a aká je ich budúcnosť?
04 - Modified: 2019-12-04 08:05:52 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Black Hat SEO. Kedy má zmysel, aby ho agentúry využili?
05 - Modified: 2020-02-26 07:04:02 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Funguje performance aj bez brandingu?
01 - Modified: 2024-04-26 20:30:33 - Feat.: - Title: Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency
02 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur
03 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze
04 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu
05 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby