Na newyorskom festivale kreativity aj tento rok uspeli slovenské agentúry. Desať želiezok v ohni mali tri slovenské agentúry.
Na medzinárodnej súťaži New York Festivals sa podarilo shortlist na kov premeniť dvom agentúram.
Effectivity POWERED BY PUBLICIS uspeli s kampaňou Pa a Pi po 33 rokoch pre klienta Ekotopfilm. Bronz získali v kategórii Public Relations: Best Use.
PA A PI DOBYLI NEW YORK Už aj v Amerike vedia, že prví slovenskí kozmonauti boli Pa a Pi. Na prestížnom festivale New...
Uverejnil používateľ Effectivity Pondelok 4. mája 2020
Úspechom sa môže pochváliť aj TRIAD. Agentúra bola ocenená bronzom v kategórii Financial Software/Technology za prácu VÚB Šetrič.
TRIAD bodoval na New York Festivals aj v minulom roku. Porotu zaujala kampaň Slovensko žije všetkými farbami v kategórii Marketing Strategy a Effectiveness- Earned Media, kde získala taktiež bronz.
Medzinárodná súťaž New York Festivals oceňuje práce v šiestich kategóriách. V každej z nich zasadá porota zložená z profesionálov z danej brandže a vyberá top projekty z celého sveta.