Reťazce KRAJ a Terno pokračujú v kampani na podporu slovenských výrobcov potravín. Mnohí domáci farmári a producenti majú kvôli bezpečnostným opatreniam z posledných týždňov problém s odbytom. Firma Terno real estate, pod ktorú obe značky patria, chce preto v kampani poukazovať na kvalitu slovenských výrobkov.
Spoločná kampaň predajní Terno a KRAJ bude prebiehať počas apríla a mája. Zákazníci sa s vizuálmi na podporu slovenských výrobkov stretnú v online priestore a na billboardoch v uliciach slovenských miest. Kampaň pripravila agentúra kreativkolektiv.
„Zákazníci dôverujú slovenským potravinám, záleží im na ich pôvode a kvalite. Pri nákupe produktov z fariem či polí zo Slovenska sa vedia spoľahnúť na spojenie kvality a dôveryhodnosti pôvodu,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Terno real estate Stanislav Čajka. Dôležité je však podľa neho aj to, že kúpou lokálnych potravín ľudia prispievajú k rozvoju domácej ekonomiky, šetria životné prostredie, podporujú malých slovenských farmárov, sady a roľníkov. Nákup od lokálnych farmárov podporuje ich živobytie.
„Kampaň je dlhodobá, prebieha už od otvorenia prvej predajne KRAJ, resp. remodelingu značky TERNO. Našim zámerom nie je oslovovať slovenských výrobcov, pestovateľov len v časoch keď medzinárodné spoločnosti majú obmedzené dodávky zo zahraničia. Náš cieľ je vybudovať komunitu malých výrobcov, ktorí budú rásť s našimi značkami. Súčasne chceme byť stabilným partnerom pre etablovaných výrobcov,“ dodáva Čajka.