Festival kreativity v New Yorku aj tento rok ocenil prácu slovenských agentúr. Do finálového kola postupujú tri kreatívne agentúry s desiatimi shortlistami.
Na svojom Facebookovom profile sa shortlistami pochválila agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS, za prácu Pa a Pi po 33 rokoch pre Ekotopfilm zabojuje v piatich kategóriách.
O získanie ocenenia na festivale sa pokúsi aj Respect APP, ktorý dostal dva shortlisty za kampaň pre Úsmev ako dar.
Úspechom zo súťaže New York Festivals sa môže pochváliť aj TRIAD, ktorý si zatiaľ odnáša tri shortlisty za práce pre VÚB.
Medzinárodná súťaž New York Festivals oceňuje práce v šiestich kategóriách. V každej z nich zasadá porota zložená z profesionálov z danej brandže a vyberá top projekty z celého sveta.
Minulý rok na súťaži kreativity v New Yorku uspel TRIAD. Z troch kategórií, v ktorých mala kampaň Slovensko žije všetkými farbami shortlist, zaujala porotcov v kategórii Marketing Strategy a Effectiveness- Earned Media, kde získala bronz.