Naše zdravotníctvo potrebuje pomoc. To, čo mu chýba, je momentálne dostatok času, ktorý je mnohokrát vzácnejší ako peniaze.
Preto iniciatíva #KtoPomozeSlovensku dostane reklamný čas, ktorý VÚB banka pôvodne nakúpila pre svoje reklamné kampane. Zároveň tak aj možnosť osloviť čo najširšiu verejnosť, aby sa k iniciatíve pripojila.
Televízny spot, ktorý vyzýva na podporu projektu, nahovorili známe tváre. Diváci ho v televízii uvidia od stredy 25. marca.
Hlavným posolstvom televíznej kampane je finančná zbierka na pomoc slovenským zdravotníckym zariadeniam v čase pandémie koronavírusu.
„To, čo momentálne zdravotnícke zariadenia potrebujú najviac, je čas a peniaze, aby sa mohli dostatočne pripraviť na náročnú situáciu, ktorá ich čaká. VÚB banka preto platforme #KtoPomozeSlovensku daruje okrem finančného príspevku práve svoj čas. A to reklamný čas, ktorý bol nakúpený pre televíznu reklamu banky,“ hovorí Martina Hrivnáková, riaditeľka korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky a dodáva: “Veríme, že aj takýmto, na Slovensku zatiaľ netradičným spôsobom, pomôžeme zbierke. Chceme, aby sa dostala do čo najširšieho povedomia verejnosti, oslovila aj ďalšie spoločnosti a spolu sme tak pomohli lekárom zvládnuť ich ťažkú úlohu.”
#KtoPomozeSlovensku pomáha zdravotníckym zariadeniam zvládnuť pandémiu cez prehľadný systém financovania a zabezpečenia materiálnej pomoci pre nemocnice, domovy sociálnych služieb, aj služby pre zraniteľné skupiny ľudí. Zapojiť sa môže každý, kto chce a vie pomôcť. Z prostriedkov zbierky bude možné poskytnúť nevyhnutné vybavenie viacerým zdravotníckym zariadeniam, ktoré sa momentálne pripravujú na náročnú situáciu.
VÚB ako prvá na Slovensku podporila zdravotné inštitúcie, ktoré bojujú so zvládnutím epidémie nového koronavírusu. Zareagovala promptne a Univerzitnej nemocnici v Bratislave darovala prístroje na umelú pľúcnu ventiláciu v hodnote 84-tisíc eur. Následne sa banka pridala k iniciatíve #KtoPomozeSlovensku a venovala jej ďalších 40-tisíc eur na ďalšie zdravotnícke zariadenia.