Blíži sa 54. ročník prestížnej športovej a pre niektorých aj reklamnej udalosti, ktorú športoví fanúšikovia a nadšenci pre reklamu nepochybne sledujú.
Finálový zápas play-off severoamerickej NFL, známy aj pod názvom Super Bowl, sa odohrá 2. februára na štadióne Hard Rock Stadium v Miami na Floride. Sľubovaná sledovanosť vyše 100 miliónov divákom pochopiteľne láka aj svetové značky. Svedčí o tom vypredaný reklamný priestor, ktorý televízna spoločnosť Fox vlastniaca vysielacie práva, oznámila už 25. novembra.
Medzi najprestížnejšie značky, ktoré za 30 sekundový reklamný priestor neváhajú zaplatiť viac ako 5 miliónov amerických dolárov, sa na Super Bowl 2020 pridá Facebook.
Spoločnosť vo svojom minútovom spote stavila na známe tváre. Hlavnou postavou reklamy sa stal Sylvester Stallone, ktorý stvárni postavu Rockyho. Podľa doterajších informácií sa niekoľko záberov nakrúca na schodoch vedúcich do múzea moderného umenia vo Philadelphii. Druhou známou osobnosťou, ktorú v reklame uvidíme je Chris Rock.
Stallone prezradil plány Facebooku keď na svojom Instagrame uverejnil video z natáčania. Keďže nespomenul značky, nebolo jasné, pre koho reklamu nakrúca.
Back in Philadelphia right now on this 33° freezing morning. We are doing something that is going to be VERY special and you’ll be seeing it soon, so hang in there and go for it!!! #KeepPunching pic.twitter.com/xokvSaYVFx
— Sylvester Stallone (@TheSlyStallone) December 16, 2019
Na Twitteri niekoľko dní na to, poďakoval Facebooku za spoluprácu.
It was fantastic working with @chrisrock. We got along great. Admire his wit... @Facebook did a great job producing, and it is going to be amazingly entertaining at #SuperBowlLIV. pic.twitter.com/F7iN2lgIdp
— Sylvester Stallone (@TheSlyStallone) December 18, 2019
Reklama bude súčasťou marketingovej kampane „Viac spolu“, ktorá propaguje najmä Facebook skupiny. Sociálnu sieť predstavuje ako súkromný priestor, kde si používatelia nájdu množstvo priateľov prostredníctvom záujmov a spoločných aktivít.