Podľa informácií spoločnosti McDonald's nová imidžová kampaň predstavuje „vylepšené procesy v príprave hovädzích burgerov, vďaka ktorým sú ešte chutnejšie, šťavnatejšie a neodolateľnejšie“. V TV spote v hlavnej úlohe účinkuje zvedavá labuť túžiaca spoznať zmeny, ktoré sa dejú so známym burgerom Big Mac.
„Veríme, že vďaka originálnemu príbehu a výraznej hudbe použitej v spote pritiahneme oveľa väčšiu pozornosť širokej verejnosti, ako keby sme sa zamerali iba na čisto produktovú komunikáciu. Našim cieľom je vzbudiť záujem ľudí, predovšetkým našich príležitostných hostí, a dať im dôvod prísť naše vylepšené produkty vyskúšať. Sami sa môžu presvedčiť, že naše burgre sú naozaj chutnejšie a šťavnatejšie, než si napríklad pamätajú z poslednej návštevy,“ hovorí marketingový riaditeľ spoločnosti McDonald's pre ČR/SR Martin Troup a dodáva: „Počas natáčania spotu bolo s hlavnou postavou - labuťou zaobchádzané dôstojne a s maximálnou starostlivosťou. Do spotu bola obsadená v rámci spolupráce s Otom Barešom, ktorý už viac ako 30 rokov pripravuje zvieracích hercov na natáčanie pre rôznych svetových filmárov.“
Imidžová kampaň bude doplnená produktovou komunikáciou na OOH nosičoch a v digitále, a s PR podporou. Počas kampane bude v aplikácii McDonald's uvedená aj produktová novinka Triple Cheeseburger.
Najnovší spot pochádza z dielne agentúry DDB, ktorá pre spoločnosť McDonald's tvorí kampane už niekoľko rokov. Natáčania spotu sa ujalo režisérske duo Wolfberg. O komunikáciu na sociálnych sieťach sa postará agentúra Follow Bubble, nákup médií zaisťuje agentúra OMD a PR komunikáciu zastreší na Slovensku agentúra Seesame.