Nájsť si prácu prostredníctvom memečka je síce nezvyčajné, ale presne tak to bude v prípade budúcich zamestnancov Slovak Telekomu. Spoločnosť sa snaží rozšíriť svoje rady spomedzi mladých ľudí, a tak využila kreativitu košickej agentúry Promiseo. Tá v rámci kampane prepojila formát memečiek s videami, v ktorých predstavuje doterajších zamestnancov.
Video memečka prezentujú mladým ľuďom benefity, ktoré môžu ako špecialisti starostlivosti o zákazníka získať. V kampani sa dokopy objavuje 5 memečiek, vrátane Veľkého Gatsbyho či Drakea. Dobre známy vizuál získa v závere magentový nádych a odhalí meno zamestnanca, ktorý sa vo videu vyskytuje. Celou reklamou pritom sprevádza diváka dlhoročný hlas spoločnosti Marek Fašiang.
“Keď sme spoločne s Promiseom začali viesť diskusie o tom, akou kampaňou podporíme nábor nových kolegov, myšlienka meme videí nám prišla ako skvelá možnosť vyskúšať niečo iné, nové, pohrať sa s kreatívou a využiť obľúbený formát. Celý proces tvorby kampane sme si užili, a netrpezlivo čakali na výsledok. Veríme, že kampaň bude mať pozitívne ohlasy a podporí nábor našich nových kolegov, ktorí budú rovnako odvážni a kreatívni ako naša kampaň,” hovorí Simona Mlynarčíková, Employer Brand Developer spoločnosti Slovak Telekom.
Kampaň poukazuje na to, že Slovak Telekom pozná súčasné trendy a nebojí sa prispôsobiť sa im. Tvrdí to Tomáš Šmelko z agentúry Promiseo, ktorý vyzdvihol aj podporu interného employer brandingu. Považuje ho za kľúčový faktor v každej firme.
Meme videá dopĺňa aj jedno motivačné, v ktorom vystupuje manažér regionálneho retail predaja. Prostredníctvom zaujímavých animácií ukazuje hodnoty a benefity, na ktoré dbajú v Slovak Telekome. Zároveň motivuje nádejných uchádzačov tým, že on sám začínal kedysi na pozícii špecialistu starostlivosti o zákazníka.