Nová Telekom kampaň poukazuje na to, že návštevníci hôr podceňujú svoju prípravu a preto sa častokrát dostávajú do rizikových situácii, ktorým by sa inak mohli vyhnúť.
Spoločnosť si tak pripomína 21 rokov spolupráce s Horskou záchrannou službou v imidžovo-edukatívnej kampani, v ktorej vzdáva hold náročnej práci horských záchranárov. Jej ústrednou témou je „Bezpečnosť na horách“ a propagácia telefónneho čísla na HZS.
Kampaň štartuje imidžovým videom na YouTube a pokračuje sériou edukatívnych videí a stories na Facebooku a Instagrame a vyvrcholí televíznym spotom.
Kreatívnu ideu a stratégiu kampane vymyslela reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi a o médiá sa postarala mediálna agentúra Wavemaker.
Telekom kampaňou poukazuje na náročnú prácu horských záchranárov, ktorí v najrôznejších situáciách nasadzujú vlastný život pri záchrane života iných. V online bude zároveň edukovať verejnosť cez interaktívny obsah o zásadách bezpečného správania sa na horách. V hlavnej úlohe sa v onlinovej kampani predstavia rodiny záchranárov, pretože aj záchranári majú svojich blízkych, ktorí na nich neraz so strachom doma čakajú.
Primárnym cieľom kampane je odkomunikovať číslo na núdzovú linku 18 300 Horskej záchrannej služby a zároveň edukovať ľudí v tom, ako sa bezpečne správať na horách. Číslo na HZS bude ústrednou informáciou naprieč všetkými komunikačnými kanálmi a objaví sa v edukatívnych videách, interaktívnej hre na Instagrame, e-médiách na predajniach či obsahu na sociálnych sieťach a ATL.
V rámci edukácie verejnosti sa v kampani objaví aj mladý talentovaný YouTuber Juraj z Liptovského Mikuláša, ktorý na svojom kanáli JurajVie predstaví technológie, ktoré sú nevyhnutné pre záchranu života.
„Mnoho ľudí si neuvedomuje riziká spojené s pobytom na horách alebo preceňuje svoje schopnosti. Pritom stačí, aby poznali niekoľko zásad, ktoré im pomôžu sa nebezpečným situáciám vyvarovať a tak ušetriť seba aj horských záchranárov pred život ohrozujúcim situáciami,“ hovorí Jozef Janiga, riaditeľ Horskej záchrannej služby.
„Slovak Telekom spolupracuje s Horskou záchrannou službou viac ako 20 rokov, a preto sme sa tento rok rozhodli venovať im priestor počas našej kampane. Okrem televízneho spotu sme si pripravili aj množstvo online formátov zameraných na zvýšenie povedomia o čísle horskej záchrannej služby 18 300. V našej komunikácii takisto kladieme dôraz na zásady bezpečného správania sa na horách“, hovorí Ondro Mikuš, senior špecialista online marketingu Telekom.