StoryEditor

Kaufland štartuje galaktickú vianočnú kampaň so Star Wars

27.11.2019, 08:00
Autor:
pzpz
Kreatívu si spoločnosť pripravila interne.

Tohtoročné Vianoce sa v Kauflande nesú v znamení Star Wars. Obchodný reťazec sa spojil so spoločnosťou Disney pri príležitosti uvedenia novej epizódy „Star Wars: „Vzostup Skywalkera“ do slovenských kín.

Vznikla tak vianočná kampaň s podtitulom: „Vianoce. Také dobré, ako nikdy predtým“. Príbeh hovorí o nekonečnom boji Temnej a Svetlej strany Sily. V reálnom svete je to však oveľa jednoduchšie, často to závisí od toho, ako sa voči sebe správame a ako pôsobia naše činy na iných.

Kaufland

​Hlavnou postavou tohtoročného vianočného spotu Kauflandu je chlapec, ktorého pokúša Temná strana, no zároveň sa niekedy ukážu jeho pozitívne vlastnosti. Hnevá mladšieho chlapca, robí mu zle a zničí mu snehuliaka. Na druhej strane sa zachová príkladne ako Jedi, keď pomôže staršej pani s nákupom.

Nakoniec všetko dobre dopadne vďaka vianočnému darčeku v podobe svetelného meča, ktorý ukáže chlapcovi tú správnu cestu. Rozhodne sa pre Svetlú stranu a nezištne daruje svoj svetelný meč chlapcovi, ktorému predtým robil zle.

„Každý deň máme šancu rozhodnúť sa urobiť niečo dobré pre svojich blízkych. To je aj hlavná idea nášho medzinárodného televízneho spotu, ktorý spája ducha Vianoc a Star Wars,“ vysvetľuje Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. 

Aplikácia K-Master

Súčasťou kampane je aplikácia „K-Master“ vyvinutá špeciálne pre Kaufland, s ktorou sa na cestu od učňa až po Majstra Jedi môže vydať každý. Aplikácia „K-Master“ ponúka množstvo hier, kvízov a inovatívnych funkcií, medzi ktoré patrí aj možnosť virtuálnej a rozšírenej reality. Pomocou aplikácie sa ponoríte do sveta Star Wars a stanete sa Majstrom Jedi v každej predajni Kaufland, pričom vám na to stačí len smartfón.

V rámci kampane so Star Wars Kaufland uvádza na trh módnu líniu pre ženy, mužov aj deti, ktorá bola navrhnutá špeciálne pre reťazec. Kolekcia obsahuje oblečenie na voľný čas a na spanie s dizajnom Star Wars a výrokmi z filmov. Všetky kúsky sú vyrobené z biobavlny a zabalené v ekologickom udržateľnom obale. 

Televízna reklama tvorí základ pre komplexnú kampaň. Bola pripravená interne pod vedeným Holgera Oehrlicha a produkcia bola zverená BLM Film. Hudba k televíznemu spotu bola skomponovaná Yessian Music.

01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 04 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera 05 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. september 2024 14:54