Stratégie každoročne oceňujú najúspešnejšie reklamné agentúry. Prestížne ocenenie „Áčko“ v súťaži Agentúra roka získava tento rok TRIAD, ktorý má na konte 2 957 bodov.
Agentúru vyniesla na vrchol kampaň Slovensko žije všetkými farbami pre klienta Absolut. Práca získala na zahraničných súťažiach dva shortlisty na Golden Drum, strieborné ocenenie na EuroEffie a z medzinárodnej súťaže New York Festivals si odniesla bronz.
Kampaň bodovala aj na slovenskej súťaži efektivity Effie Awards, na ktorej získala zlato v kategórii Digital a bronzové ocenenie v kategórii FMCG. Slovensko žije všetkými farbami bodovalo aj na Zlatom klinci, kde kampaň získala najvyššie ocenenie Grand Prix, dva zlaté a dva strieborné Klince a štyri bronzové Klince.
Ďalšie strieborné Klince dostal TRIAD za kampaň Dychová skúška, Tváre slobody a Všetko bude.online s Websupportom. Zo súťaže ADC*E Awards má TRIAD shortlist za Tváre Slobody pre O2 Slovakia.
TRIAD sa stal Agentúrou roka v roku 2018 a Agentúrou večera na Zlatom klinci 2019.
Na druhom mieste rebríčka sa umiestnila agentúra Wiktor Leo Burnett. Získala 1 935 bodov. Tretia priečka v tomto ročníku patrí agentúre Istropolitana Ogilvy, ktorá má na konte 1 380 bodov.
Poradie agentúr v súťaži Agentúra roka 2019:
Por. | AGENTÚRA ROKA 2019 | Počet bodov |
1. | TRIAD | 2 957 |
2. | Wiktor Leo Burnett | 1 935 |
3. | Istropolitana Ogilvy | 1 380 |
4. | Elite Solutions | 1 361 |
5. | MUW Saatchi & Saatchi | 1 086 |
6. | MADE BY VACULIK | 905 |
7. | Zaraguza | 712 |
8. | JANDL marketing a reklama | 673 |
9. | Effectivity POWERED BY PUBLICIS | 583 |
10. | Mullen Lowe GGK | 285 |
11. | Apple Pie | 80 |
Agentúra TRIAD získala svoje prvé „Áčko“ minulý rok. Na pomyselnom zlatom tróne vystriedala po dvoch rokoch agentúru Wiktor Leo Burnett, ktorá je držiteľom najväčšieho počtu ocenení. Áčko získala v histórii súťaže až sedemkrát - v rokoch 2017, 2016, 2012, 2011, 2005, 2004 a 2002.
Ocenenie Agentúra roka odovzdáva najúspešnejším agentúram magazín Stratégie už od roku 1999. Je to jediné ocenenie, ktoré vystihuje prácu agentúry počas celého roka. Rebríček najlepších slovenských reklamných agentúr zostavuje magazín Stratégie na základe bodového ohodnotenia získaných ocenení agentúr z domácich a z vybraných zahraničných kreatívnych súťaží, zo súťaží efektivity v marketingovej komunikácii a z umiestnenia v rebríčku ekonomickej výkonnosti reklamných agentúr TAAS.