Vianočný reklamný spot spoločnosti McDonald’s je príbehom dievčatka menom Ellie, ktorá sa chce hrať na soby so svojou staršou sestrou Jenny. Ona však nemá záujem a preto Ellie vybieha na záhradu, kde narazí na soba Archieho. Spolu s ním si užíva množstvo zábavy.
V istom momente dôjde mrkva na kŕmenie soba a Ellie nahovorí otca, aby zašli do McDonald’s a kúpili mu ďalšie zásoby mrkvy. V aute prichádza zvrat a z kreslených postavičiek sa stávajú reálne.
"Dúfame, že si verejnosť užije dobrodružstvo Ellie a Archieho rovnako ako my," hovorí Ben Fox, marketingový riaditeľ, McDonald's UK a Ireland.
V rámci kampane Reindeer Ready bude McDonald's na Štedrý deň opäť rozdávať „Reindeer Treats“ zadarmo. Uvádzajú na trh aj novú knihu príbehov Archie the Reindeer, ktorá je k dispozícii vo forme ebook a audioknihy, ktorú si môžu záujemcovia objednať alebo stiahnuť.
S vianočný koncept #ReindeerReady začal McDonald's v roku 2017, keď bol spot o dievčatku odhodlanom po celú dobu dávať pozor na mrkvu, ktorú chcela odovzdať Santovmu sobovi. Drží ju až kým sa s otcom nedostane domov a potom jej brat oznámi, že Santov sob nie je jeden, ale je ich pochopiteľne viac. Vtedy si sadnú do auta a cez McDrive si objednávajú krabicu s mrkvovými tyčinkami.
Minulý rok bol príbeh podobný, unavené soby dostávajú od Santu neustále odpoveď, že v žiadnom z navštívených domov nenechali mrkvu. Preto idú do McDonald's, z ktorého neobídu naprázdno.