Vytváranie lepších zajtrajškov a otvorenejšieho sveta sú jedny z hlavných priorít značky ABSOLUT, o čom svedčí aj nedávna kampaň Ruku hore za toleranciu, Slováci. Prostredníctvom skutočného príbehu bývalého extrémistu Michala ľuďom ukázala, že zmeniť svoje názory a postoje je možné.
Podobný odkaz prináša aj nová limitovaná edícia fliaš ABSOLUT Comeback.
Edícia ABSOLUT Comeback chce spotrebiteľov inšpirovať k tomu, aby prehodnotili svoje postoje k prírode a životnému prostrediu a žili ekologickejšie, udržateľnejšie a so zmyslom pre recykláciu.
ABSOLUT Comeback sú rovnako ako aj ostatné fľašky tejto značky, vyrobené zo 41-percentného recyklovaného skla. Fľaše dostali jedinečný dizajn, ktorý spolu s názvom tejto edície symbolizuje zrecyklované sklenené črepy a potvrdzuje, že fľaša vodky je najlepšie využitá práve vtedy, keď je recyklovaná.
Dizajnéri na dizajne fľaše pracovali viac ako rok a využili tzv. reverzné inžinierstvo. Najskôr sa vytvarovala fyzická predloha fľaše. Tá sa následne preskenovala do špeciálneho programu do formy digitálneho 3D modelu, vďaka ktorému fľaša dostala reálne kontúry.
„Dlhodobou ambíciou značky ABSOLUT je vytvárať lepšie zajtrajšky. Tie však nie sú len o tolerancii medzi ľuďmi, na ktorú v našich kampaniach pravidelne upozorňujeme. Sú aj o tolerancii k prírode a okoliu, v ktorom žijeme. Aj z toho dôvodu robíme všetko preto, aby výroba našej vodky zanechávala čo najmenšiu ekologickú stopu a dokázali sme tak ľudí inšpirovať k tomu, aby aj oni žili ekologickejšie, udržateľnejšie a so zmyslom pre recykláciu. Nová limitovaná edícia ABSOLUT Comeback je odrazom tohto nášho presvedčenia,“ uviedla marketingová manažérka značky ABSOLUT na Slovensku Katarína Hozáková.