StoryEditor

Lay's má novú kampaň. Podporuje povedomie o portfóliu a prináša novinku

04.11.2019, 11:19
Autor:
TSTS
Kreatívu zastrešila agentúra MARK BBDO.

Po letnej kampani Hudba chutí lepšie s Lay's, ktorá mala v spojení s hudbou poukázať na šírku príchutí klasického radu Lay's, teraz značka chipsov prichádza s novou kampaňou. Claim aktivácie Ktoré Lay's si dnes dáš sa síce nemení, tentoraz sa však kampaň zameriava na celé portfólio.

Hlavným cieľom kampane je ukázať spotrebiteľovi šírku a inovatívnosť našich produktov a sprostredkovať mu myšlienku, že nech je kdekoľvek, Lay's sú skvelou voľbou pre každú príležitosť. A každému momentu navyše dodávajú úplne nový rozmer,“ povedala Petra Hrabčíková, brand manažérka kategórie snackov spoločnosti Mattoni 1873.

Hoci sa kampaň týka celého portfólia, hlavné zameranie je na klasický rad Lay's Core, pečené chipsy Lay's Oven Baked s novou príchuťou Grilled Paprika a na produktovú novinku Lay's Wavy.

Spolu s kampaňou prichádza aj produktová novinka Lay's Wavy s príchuťami Spring Onion a Juicy Tomato. Lay's MAXX zasa ožili vďaka redizajnu a zmene claimu na Rýchla desiata, keď máš hlad. Tieto aktivity ešte viac podporujú povedomie o šírke a univerzálnosti produktového portfólia. Komunikácia kampane Ktoré Lay's si dnes dáš prebieha aj prostredníctvom spotov, ktoré budú až do konca roka nasadené v televízii aj v digitále. Okrem toho bude kampaň komunikovaná aj v PR a instore.

Vizitka kampane:

Timing: 10 – 12/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, PR, instore
Digitálna agentúra: Brandz Friendz
Produkčná agentúra: MARK BBDO

01 - Modified: 2018-11-14 12:55:26 - Feat.: - Title: Lay’s má novú kampaň. Chipsy predstavuje ako ideálneho spoločníka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. september 2024 09:30