Aktuálna vianočná kampaň Slovenskej sporiteľne sa vracia k hodnotovému konceptu #mamnato, ktorý banka spustila v lete 2018. Cieľom konceptu je inšpirovať, prekvapovať a vyvolávať pozitívne emócie.
Slovenská sporiteľňa sa tak ako inovatívny a zodpovedný líder opäť snaží ľudí inšpirovať, aby si viac verili. Robí tak prostredníctvom príbehu vianočnej gule, ktorá sa chcela stať hviezdou. Viera v seba, vo svoje schopnosti, je prvým predpokladom akéhokoľvek úspechu.
„Vianočnou kampaňou posilňujeme positioning značky a komunikáciu našej silnej vianočnej ponuky čo najširšiemu publiku. S televíziou ako médiom sa snažíme tentokrát pracovať realtimovo, využívame gamifikáciu a prepájame TV s mobilom. Link na našu vianočnú ponuku sa objaví v mobile každého, kto pošle bezplatnú SMS. Kampaň posilňuje lojalitu našich klientov, aktívne bankovanie so Slovenskou sporiteľňou a súčasne vytvára príležitosti pre akvizíciu, a to vianočným a hravým spôsobom,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Slovenská sporiteľňa poprvýkrát využila vo svojej komunikácii poloanimovaný televízny spot, ktorý vznikol v spolupráci s agentúrou Zaraguza. Kampaň pobeží do januára 2020.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account: Jaroslava Huljaková
Režisér: Dano Dekan
Kamera: Martin Chĺpik
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
Producent: Ivan Hulík
Postprodukcia: Alien studio
Hudba: Morten Harket - Can't take my eyes off you
Media: Wavemaker
SMS súťaž: Slovenská sporiteľňa, Ideamix