StoryEditor

Vznikla dizajnová kolekcia predmetov s motívom slovenských ciest. Je plná dier

30.10.2019, 07:40
Autor:
pzpz
Čo keby všetko, čo denne používame, vyzeralo ako naše vozovky? Pýta sa ČSOB Poisťovňa a predstavuje Scestnú kolekciu.

Až 5 300 km ciest na Slovensku je v havarijnom stave. ČSOB Poisťovňa si je vedomá toho, čo môže zlý stav vozoviek spôsobiť, a preto sa rozhodla na tento odveký problém upozorniť. Spolu s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi vytvorila set každodenných predmetov inšpirovaných slovenskými cestami.

Scestná kolekcia obsahuje hrnček, polievkovú lyžicu, lopatku so zmetákom, dáždnik či dokonca pingpongovú raketu. Všetky predmety pritom spájajú neprehliadnuteľné diery, ktoré dokonale kopírujú tvar skutočných výtlkov na slovenských cestách. „Používať ich by bolo rovnako scestné, ako nebyť poistený na slovenských cestách,” upozorňuje v kampani poisťovňa.

„Diery na cestách štvú každého z nás, ale tak sme si už na ne zvykli, že ich nepovažujeme za nič výnimočné. Ak však tie isté výtlky prenesieme na iné predmety, s ktorými sa denne stretávame, razom sa stávajú nepoužiteľnými, až scestnými,” vysvetľuje myšlienku kampane Jaroslav Vígh z MUW Saatchi & Saatchi.

„Kvalita slovenských ciest sa odzrkadľuje na nemalom počte poistných udalostí, ktorým by sa dalo predchádzať. Upozorniť na tento problém a pomôcť s jeho riešením tak nie je len v našom záujme, ale najmä v záujme našich klientov,“ dodáva Mária Horváthová, šéfka komunikácie ČSOB.

Kampaň okrem hero videa, ktoré bude nasadené na YouTube, Facebooku a Instagrame, sprevádza aj ďalších päť krátkych videí, sponzorský odkaz v dopravnom servise, samostatná webstránka, vizuály v pobočkách či špeciálne OOH plochy.

ČSOB

​Skutočné predmety zo Scestnej kolekcie budú v najbližších týždňoch vystavené v citylightoch po krajských mestách. Zároveň poslúžia ako unikátny direct mail pre influencerov a novinárov.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB Poisťovňa
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý, Roman Švajka, Peter Danada
Stratég: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Account Manager: Hana Krupová
Account Executive: Petra Kalmárová
Produkcia predmetov: Idea Solution
Video Produkcia: Playground13
Réžia: Martin Marček
DOP: Oliver Záhlava
Strih: Ivan Romančík
Fotograf: Martin Tomečko

01 - Modified: 2019-05-28 08:48:55 - Feat.: 0 - Title: Obal na dokumenty a krabica v jednom. ČSOB dáva k hypotékam SmartFolder 02 - Modified: 2019-09-19 11:12:33 - Feat.: 0 - Title: ČSOB: Uvoľnite miesto najlepšie hodnotenej aplikácii 03 - Modified: 2019-09-24 15:11:54 - Feat.: 0 - Title: Vznikla prvá telefonická linka pre ľudí, ktorí radi prezrádzajú spoilery 04 - Modified: 2019-10-21 06:56:55 - Feat.: 0 - Title: Aj malé firmy z Kočoviec, Hranovnice a Tlmáč sa dostali do médií
01 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 02 - Modified: 2023-11-02 10:54:23 - Feat.: - Title: ČSOB má novú hovorkyňu. Stala sa ňou Michaela Lovásová 03 - Modified: 2023-07-28 14:50:15 - Feat.: - Title: Ľudia bez domova či psy v útulku a prázdniny? ČSOB dáva účty zadarmo tretiemu sektoru 04 - Modified: 2023-05-17 12:59:21 - Feat.: - Title: Zažite komfort v cestovaní vďaka bankovej aplikácii 05 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:04