Predstavujeme práce, ktoré získali na augustovom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách.
TRIAD sa stal v auguste agentúrou mesiaca. Práce, ktoré agentúra pripravila pre klienta VÚB, bodovali v dvoch kategóriách. Hodnotiacich zaujal televízny spot promujúci mobil banking, ktorý je klientom k dispozícii v akejkoľvek situácii, a button s názvom VÚB šetrič, ktorý prinúti zákazníkov e-shopu porozmýšľať, či produkt naozaj potrebujú.
Kategória Film – online video a film patrila práci Neverili SME pre denník SME, ktorý si do redakcie pustil štyroch konšpirátorov a ukázal im, ako redakcia pracuje. Ako využiť najpopulárnejšiu slovenskú facebookovú skupinu ZOMRI, ukázala Kreatívna Dvojica.
Pri príležitosti 3. narodením satirickej stránky vytvorila AR filter, ktorý použilo a zdieľalo široké publikum ZOMRI fanúšikov. Kreatívna Dvojica sa tak dostala do povedomia tých, ktorí o nej dovtedy nevedeli. V kategórii OOH zaujala inštalácia z bratislavských odpadkov. Zabezpečil ju pre Swiss Re umelec Erik Šille. Agentúra Wiktor Leo Burnett dostala za úlohu odkomunikovať, že v Lidli predávajú bezéčkové rožky. Na vizuáli zobrazila Jednorožtek – bájnu bytosť, ktorú niekoľko generácií ľudstva nikto nevidel, avšak v Lidli sa už vyskytuje.
Kategória: Film- televízna reklama
VÚB Mobil Banking
Televízny reklamný spot z dielne TRIAD-u vyzdvihuje funkcie mobil bankingu, ktoré vedia pomôcť ľuďom aj v tých najnáročnejších situáciách, ako napríklad na hodine jogy, za ktorú ste ešte nezaplatili. S príjemným humorom predstavuje tvár značky Petra Polnišová technologickú vychytávku v aplikácii.
Klient: Všeobecná úverová banka
Agentúra: TRIAD
Creative director: Martin Woska, Vlado Kurek
Art director: Adam Majko, Csilla Polák
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Roman Hríbik, Vlado Kurek
Account manager: Natália Mikušová
Kategória: Digital – social media
VÚB Šetrič
TRIAD vytvoril rozšírenie pre Google Chrome, ktoré pomocou jednoduchého buttonu pomáhalo ľuďom ušetriť pri nákupoch na všetkých väčších slovenských e-shopoch. Pri tlačidle košíka im ponúklo možnosť ušetriť peniaze. Preklik presunul zákazníkov na stránku VÚB banky, kde bolo počítadlo všetkých ušetrených financií.
Klient: Všeobecná úverová banka
Agentúra: TRIAD
Creative director: Martin Woska, Vlado Kurek
Art director: Adam Majko, Csilla Polák
Strategy director: Martin Woska, Alan Holub
Copywriter: Vlado Kurek
Account manager: Natália Mikušová
Programátor: Roman Janajev
Kategória: Film – online video a film
Neverili SME
Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť kampaň, ktorá by vzhľadom na nárast konšpiračných médií zvýšila kredit denníku SME. Istropolitana Ogilvy namiesto klasickej reklamy vytvorila dokumentárny film s premiérou v kine a následným nasadením v online na webovej stránke. Kampaň odkazovala na vzniknutý film, v ktorom vystupujú štyria konšpirátori v redakcii denníka SME.
Klient: Petit Press
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec, Branislav Bezák
Art director: Naďa Lukáčiková, Zuzana Kyppo
Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Copywriter: Peter Darovec, Branislav Bezák
Account manager: Petra Lukáčová, Lenka Michálková
Kategória: Digital – influencer marketing
Zomri taška – AR filter
Aby sa Kreatívna Dvojica zviditeľnila a dostala do povedomia čo najväčšej skupiny ľudí, využila popularitu najvirálnejšej stránky na slovenskom Facebooku – Zomri. K 3. narodeninám jej vytvorili darček, o ktorom predpokladali, že ho radi ukážu všetkým fanúšikom. Predstavili AR filter v podobe Zomri vreca aj s videonávodom, ako ho správne používať.
Klient: Kreatívna Dvojica (Selfpromo)
Agentúra: Kreatívna Dvojica
Art director: Michal Hornický
Copywriter: Iva Pacoňová
Account manager: Michal Hornický
AR desinger: Sim Šebestová
3D model: Juraj Žáček
Kategória: Vizuál
Jednorožtek
Agentúra Wiktor Leo Burnett starajúca sa o komunikáciu slovenského Lidla pripravila vizuál, ktorým promuje, že Lidl ako prvý reťazec na Slovensku ponúka vo všetkých predajniach bezéčkové rožky. Nájsť potraviny bez prídavných látok je podľa agentúry čím ďalej, tým zložitejšie a týka sa to aj obyčajného rožka. Z bezéčkového rožka sa preto v printe stal vzácny jednorožtek – bájna bytosť, ktorú niekoľko generácií ľudstva už celé roky nevidelo. V Lidli sa však vyskytuje.
Klient: LIDL Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Ivana Pacoňová
Art director: Jozef Kyselica
Copywriter: Ivana Pacoňová
Account manager: Zuzana Kotuliaková
Kategória: OOH
Obraz našej doby, ktorý nechceme zachovať
Swiss Re pomáha chrániť životné prostredie, pretože tým môže predísť katastrofám a poistným udalostiam. Cieľom kampane bolo odprezentovať Swiss Re ako zodpovednú firmu a zamestnávateľa cez hodnoty značky. V spolupráci s výtvarníkom Erikom Šillem vytvorili z bratislavských odpadkov Obraz našej doby, ktorý nechceme zachovať. Inštaláciu vystavili na Kamennom námestí.
Klient: Swiss Re
Agentúra: digitask
Creative director: Roman Roj
Art director: Michal Hazior
Strategy director: Peter Urbanec
Copywriter: Roman Roj, Slavomír Baran, Lucia Kekeňáková
Account manager: Stanislava Brezániová
Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.
Kompletné augustové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v septembrovom vydaní magazínu Stratégie.