Nadácia Volkswagen Slovakia začala, na základe výberového konania, od augusta spoluprácu s public relations agentúrou Kharisma. V rámci podpory charitatívnych projektov, ktoré Nadácia zastrešuje, bude agentúra zabezpečovať ich komplexnú PR a online komunikáciu. Okrem komunikácie a tvorby audiovizuálnych výstupov bude mať na starosti aj digitálne PR a sociálne siete.
„Za agentúrou Kharisma stojí niekoľko ročná spolupráca s relevantnými odborníkmi z praxe, na ktorú môžeme jednoducho nadviazať a prepojiť ju v prospech komunikácie našich projektov,” uviedla Alexandra Pappová, projektová manažérka Nadácie Volkswagen Slovakia.
„Sme veľmi radi, že v rámci užšej spolupráce budeme môcť prezentovať a komunikovať zaujímavé spoločensky zodpovedné aktivity a projekty, ktoré Nadácia Volkswagen Slovakia podporuje. Cielene sa snaží o spoluvytváranie moderného priestoru pre život v takej spoločnosti, ktorá si uvedomuje potrebu charitatívnej podpory,” uviedla Kristína Čambalová, Managing Director agentúry Kharisma.
Nadácia Volkswagen Slovakia vznikla v roku 2008 a podporuje inovatívne vzdelávacie koncepty v rôznych oblastiach. Ťažiskom programov nadácie je oblasť výchovy a vzdelávania. Nadácia doteraz spolupracovala s agentúrou Divino.