StoryEditor

Jesenná kampaň Eurovea pokračuje vo fashion štýle

04.09.2019, 14:38
Autor:
rmrm
Kampaň so sloganom Eurovea - Hlavné miesto štýlu vytvorila agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Slogan novej jesennej kampane Eurovea - Hlavné miesto štýlu je pokračovaním novej kampaňovej línie pod umeleckou supervíziou fotografa Braňa Šimončíka a agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

„Eurovea sa stala najprestížnejším nákupným bulvárom Bratislavy. Kľúčovým faktorom úspechu je štruktúra nájomníkov, ktorá musí zohľadňovať jedinečnú pozíciu v centre mesta a preto sa Eurovea stala „high street“ Bratislavy s vlajkovými loďami prestížnych značiek, ktoré majú unikátne zastúpenie na Slovensku zatiaľ iba v Eurovea - Armani Exchange, Baldinini, BCBGMAXAZRIA, Guess by Marciano, Luisa Spagnoli, Pinko, TWIN-SET by Simona Barbieri, Weekend Max Mara, Penny Black, Alizé, Nespresso,“ približuje Oľga Hammer, PR & Marketing manager Eurovea.

Nová brand kampaň, podľa jej slov, preto svojim vizuálnym stvárnením utvrdzuje Eurovea ako hlavné miesto módy a štýlu. Eurovea spolu s agentúrou si ako dvorného fotografa zvolili už po tretíkrát Braňa Šimončíka.

„Ústredný koncept kampaní a aj hlavný motív pozadí vizuálov je  odkazom na tri body trojuholníka, tak typického v architektúre budovy Eurovea, tri body sú o zákazníkoch, ktorí by sa mali cítiť krásni, výrazní a jedineční, tak ako miesto, kam prišli stráviť svoj čas a nakúpiť,“ vysvetľuje Oľga Hammer. Eurovea

​Idea kampane pochádza z dielne agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS, ktorá pre Eurovea pripravuje aj ďalšie doplnkové komunikačné vizuály a lifestylový magazín.

Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Foto: Branislav Šimončík
Make-up: Lukáš Kimlička
Vlasy: Mirka Hajdová
Styling: Nina Ford
Modelka: M-management Eurovea Kto je Braňo Šimončík:
Úspešný slovenský fotograf, žijúci medzi Bratislavou, Lisabonomo a New Yorkom, je pojmom módnej fotografie nielen na Slovensku. Jeho módne editoriály a umelecké projekty sa objavujú v magazínoch po celom svete, od roku 2008 spolupracuje s ELLE Czech a VOGUE Portugal, GQ Portugal, kde pôsobí na poste director of photography. Jeho projekty a módne editoriály sú publikované okrem Slovenska aj v zahraničných magazínoch L'Officiel Spain, VOGUE Mexico, ELLE Vietnam, ELLE Croatia, ELLE Belgium, Harper’s Bazaar, Marie Claire, Blue Paper magazine, Encens magazine a mnohé ďalšie. Braňo mal pred objektívom topmodelky ako Carmen Kass, Winnie Harlow, Alessandra Ambrosio, Barbara Palvin, Karolína Kurková, Andreja Pejic, Izabel Goulart, Eva Herzigová, Tereza Maxová, Kinga Rajzak, Bianca Brandolini, Cindy Bruna, fotí aj športovcov, ktorí sa už v dnešnej dobe stávajú tiež módnymi ikonami či už je to Jaromír Jágr alebo Dominika Cibulková. Braňo fotil aj mnohých hercov, medzi nimi sú Luke Evans, Jeremy Renner či naposledy Sharon Stone.

01 - Modified: 2021-03-17 07:32:06 - Feat.: - Title: Kreatívu značky Eurovea preberá MullenLowe GGK
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:53