Spoločnosť IKEA spustila kampaň Spánkoví hrdinovia. Ťažiskovou súčasťou nadlinkovej komunikácie sú televízne spoty, ktoré v spolupráci s Triadom vytvorila produkcia Stink Films a réžie sa ujal Peter Ehrenberger.
Dva reklamné spoty sa v rámci kampane ľudí pokúsia dostať do postele. Kampaň bude pokračovať v online prostredí, agentúra pripravuje sa aj spánkový chat bot.
„Kreatívny koncept sme si nazvali Spánkoví hrdinovia, pretože v dnešním zrýchlenom svete sú hrdinami práve tí, ktorí majú guráž odolať všetkým lákadlám a rozhodnú sa lepšie vyspať,“ hovorí Rado Jankovič, kreatívny team leader pražského Triadu a dopĺňa: „A aby sme ľuďom tô potrebnú odvahu dodali, budeme ich zasahovať priamo v době, kedy by už mohli spať, na miestach, kde najčastejšie prokrastinujú. Prakticky vám naše kreatívy budú hovoriť, aby ste už prestali prokrastinovať, išli radšej spať a ukážu vám produkt, ktorý vám pomôže mať spánok lepší a kvalitnejší.“
Kampaň sa bude v online priestore a na sociálnych sieťach okrem už vyššie zmienených spotov prezentovať aj v podobe rôznych digitálnych formátov, napríklad Youtube bumper ads, Instagram Stories či v podobe rôznych bannerov.
Komunikáciu zastrešuje pre Slovensko, Česko a Maďarsko pražská kreatívna agentúra Triad Advertising.
Vizitka kampane:
Kreatívna agentúra: Triad Advertising
Chief Creative Director: Matouš Fridrich
Creative Director: Rado Jankovič
Strategy Director: Adam Špina
Creative Strategist: Barbora Ivánová
Art Director: Michal Dvorský
Graphic Designer: Ján Novysedlak, Soňa Mládková
Copywriter: Lucie Kalousková
Account Director: Matej Paluš
Account Manager: Vojtěch Muška
Social media brand manager: Michaela Bůhová
Produkcia: Stink Prague
Réžia: Peter Ehrenberger
Dlhodobá kampaň, ktorá zdôrazňuje dôležitosť a význam dobrého spánku
Kvalitný oddych významne ovplyvňuje životy ľudí. Nechceme o tom ľudí iba informovať, ale chceme začať revolúciu v spaní. Katalóg je príležitosťou podeliť sa o to, ako dôležité je dobre sa vyspať a ako jednoduché veci pomôžu ľudom dosiahnuť to.
„Každý z nás spí, ale nie všetci rovnakým spôsobom. Najčastejšie rozdiely sú v používaní rôznych typov postelí a posteľnej bielizne Aby naše riešenie na spánok zodpovedali potrebám čo najväčšieho počtu ľudí, spolupracovali sme s miestnymi návrhármi IKEA z rôznych krajín, aby spoločne vytvorili jednu z domácností uvedených v našom katalógu. Vzniklo niekoľko verzií domácností, z ktorých bola každá navrhnutá ako ideálna pre rôzne trhy. Každý z piatich návrhárov vniesol do produkcie veľa znalostí a svoj talent a určite to stálo za to. Snažíme sa takto pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí k dobrému spánku!“, hovorí Tanja Dolphin Global Catalog Manager v IKEA Communications AB.
Spoločnosť v rámci globálnej kampane uverejnila aj reklamný spot, ktorý vytvorila agentúra Ogilvy, United Arab Emirates.