Nakupovanie online zjednodušilo prístup k tovarom – či už ide o nový pár topánok alebo príslušenstvo do auta, na webe existuje viacero destinácií, kde môžu používatelia nájsť a prehľadávať rôzne produktové kategórie.
Keď však nakupujeme online, produkt, ktorý hľadáme, chceme nájsť rýchlo a jednoducho. Preto sa Google rozhodol sprístupniť reklamu v službe Nákupy Google, novú možnosť inzercie vo Vyhľadávači Google na Slovensku, vo Fínsku, Grécku, Maďarsku a Rumunsku.
Reklama v službe Nákupy Google zahŕňa dôležité produktové informácie ako obrázok produktu a jeho cenu. Inzerenti sú tak pomocou tejto vizuálnej reklamy schopní zasiahnuť používateľov, ktorí už tovary vyhľadávajú, takže je u nich väčšia pravdepodobnosť, že na ponuku zareagujú.
„Sme veľmi radi, že na Slovensku uvádzame Reklamu v službe Nákupy Google. Tieto reklamy už budú zobrazovať obrázok a cenu, čím používateľom pomôžu nájsť produkty, ktoré hľadajú a inzerentom zas osloviť spotrebiteľov, ktorí sú na nákupe,“ hovorí František Štrupl, šéf obchodného oddelenia Googlu pre Českú republiku a Slovensko.
Reklamy v službe Nákupy Google sú dostupné v 94 krajinách a obchodníci majú možnosť inzerovať svoje produkty v rámci novej porovnávacej nákupnej služby.
Jednou z najnáročnejších výziev, ktorej čelia inzerenti v prípade, že rozširujú svoju ponuku do zahraničia, je príprava nákupných reklám v cudzom jazyku. Pre túto oblasť je dostupná podpora pre inzerentov, ktorí chcú ponúkať svoje produkty v rozličných jazykoch a takisto aj pre tých, ktorí predávajú a dodávajú produkty do viacerých krajín. Google automaticky zobrazí ceny produktov v lokálnej mene.
Cieľom Googlu je podporovať prosperujúci retailový ekosystém. Preto sa snaží byť partnerom inzerentov akejkoľvek veľkosti a poskytovať im nástroje, technológiu a rozsah, ktoré potrebujú pre svoj rast v dnešnom digitálnom nákupnom svete.