StoryEditor

Heineken prináša novú príchuť sajdra Lišiak zo sadu

12.08.2019, 13:04
Autor:
pzpz
Kampaň zastrešila reklamná agentúra MADE BY VACULIK.

Lišiak zo sadu sa rozhodol upozorniť na vážny spoločenský problém – rapídny úhyn včiel, ktorý môže mať vplyv na budúcnosť celého ľudstva. Preto sa spolu s reklamnou agentúrou MADE BY VACULIK v novej kampani postarali nielen o to, aby vyvolali rozruch, ale podnikli reálne kroky k riešeniu nepriaznivej situácie.

Kampaň odštartovalo niekoľko teasingových príspevkov na sociálnych sieťach, ktoré upozornili ľudí na príchod nového sajdra – Sajdra budúcnosti. Cieľom teasingového obdobia bolo aj nalákanie ľudí na VIP akciu, na ktorej sa uskutočnilo veľké odhalenie lišiackej novinky. Do tohto procesu boli zapojení rôzni známi influenceri, ktorí však rovnako ako ostatní ľudia ani len netušili, o akú príchuť ide. Výber influencerov a spoluprácu s nimi zabezpečila PR agentúra Seesame.

„Máme radi takýto typ kampaní. Už zadanie od klienta bolo veľmi inšpiratívne a musím povedať, že je radosť pracovať pre Heineken Slovensko. Veria kreativite a očakávajú ju od nás. Sme radi, že sa nám podarilo zrealizovať túto ideu a pracovať s influencermi trochu inak, než je dnes zvykom. Bolo to napínavé a vzrušujúce,“ povedal o kampani Peter Ižo, kreatívny riaditeľ MADE BY VACULIK.

V momente, keď začali pozvaní ochutnávať novinku, nastalo prekvapenie – v sklenených fľašiach bola iba čistá voda.

Prečo Sajder budúcnosti chutil práve takto? Dozviete sa vo videu. 

„Všetci si uvedomujeme vážnosť problému rapídneho úbytku včiel. Kvalita našich produktov je úzko previazaná na kvalitu životného prostredia a prírodných zdrojov. Rozhodli sme sa preto poukázať na včely, ktoré sú nenahraditeľné nielen pre nás, výrobcu piva a sajdrov, ale pre všetkých ľudí. Vytvorili sme špeciálnu edíciu Lišiaka bez sadu a vyslali tým jasný odkaz. Ak nebudú včely, nebude dostatok úrody v sadoch, a bez jabĺk zo sadov nebude ani obľúbený sajder,“ povedal Ronald Lupták, marketingový riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko.

Nechceme však na problém poukázať len peknou marketingovou kampaňou, ale chceme slovenským včelám aj aktívne pomôcť. Preto Lišiak zo Sadu podporí trojicu neziskových organizácií, ktoré sa dlhodobo venujú ochrane včiel a iných opeľovačov aj finančne,“ dodal Matúš Benža, Senior Brand Manager značky Lišiak zo sadu.

Lišiak zo sadu podporí časťou výťažku z predaja projekty Včelí Kraj, Mestské včely a Zóny bez pesticídov, a z predaja špeciálneho „merchu“ im venuje celý výťažok.

Vizitka kampane

Creative director : Peter Ižo
Strategy: Adam Horecký, Marek Krištof
Art director: Branislav Mladý, Kristína Baňasová, Michal Nagy
Idea / copywriting: Marek Konečný, Tímea Juríčková
Social media manager: Eva Danišová
Digital production: Linda Prebreza, Martin Toldy
Print production: Veronika Perželová, Karolína Meňhertová
Event manager: Anna Lanáková
Account manager: Pavol Schejbal, Hana Laciková
Produkcia: Filmaari
Client: Ronald Lupták, Matúš Benža, Michal Neuschl

PR: Marta Turóciová, Zuzana Sopková, Ľubomíra Kyselicová - agentúra Seesame

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 13:05