Po minuloročnej limitovanej edícii plechoviek Šariš so slovenskými ľudovými motívmi, prichádza pivovar s novou kampaňou „Každý máme v srdci kus Slovenska“, v ktorej predstavuje limitovanú edíciu siedmich plechoviek. Plechovky prestavujú prírodné krásy, architektonické skvosty či prvky kultúry.
Všetkých sedem nových limitovaných plechoviek piva Šariš je bohato pokrytých dominantami jednotlivých regiónov. Vďaka plechovkám venovaným východnému Slovensku môžete jedným razom navštíviť naše veľhory, Štrbské pleso, Spišský hrad, unikátne drevené kostolíky, či spoznať krásu kežmarského kroja či prešovských výšiviek.
Plechovkám venovaným strednému Slovensku zasa kraľuje Oravský hrad, Banská Štiavnica, Demänovská ľadová jaskyňa či motívy detvianskych tancov.
Z motívov západného Slovenska sa ilustrátorka inšpirovala Bojnickým zámkom, piešťanským Kolonádovým mostom a Barlolámačom, Mohylou Milana Rastislava Štefánika či mohutným Dunajom.
Siedma plechovka je venovaná pivu Šariš tmavý, na ktorého dizajn sa dostali motívy približujúce sviatok slovenského folklóru - festival vo Východnej.
„Moderným zhmotnením histórie sa stali pivá Šariš 10° a Šariš Zlatá 12° s jedinečnou chuťou, ktoré v sebe odrážajú nielen dlhoročnú tradíciu, ale aj iskru ľudí, ktorí Šariš s obľubou pijú, a aj tých, ktorí ho s láskou varia, pretože každý máme v srdci kus Slovenska,“ uviedol manažér pivovaru Šariš Ján Čerkala.
Autorkou originálneho dizajnu je mladá ilustrátorka Alica Kucharovič. „Začala som západným Slovenskom a krajom, ktorý dobre poznám. Východné Slovensko je plné prírodných krás a silných motívov z oblasti architektúry. Každá časť ma silný ráz a črty, ktoré každý pozná. Pri pátraní som objavila miesta, o ktorých som vôbec nevedela a sú veľmi krásne,“ uviedla umelkyňa.