StoryEditor

Kooperativa odpočítava rok do olympijských hier v Tokiu

24.07.2019, 10:54
Autor:
(red)(red)
Poisťovňa v novej PR kampani inšpiruje cez vízie olympionikov.

Poisťovňa Kooperativa ako hlavný partner Slovenského olympijského a športového výboru (SOŠV) spúšťa PR kampaň pri príležitosti štartu odpočítavania 1 roka do olympijských hier v Tokiu. Vo svojej komunikácii sa zamerala na podporu prepojenia značky s myšlienkou olympionizmu. V rámci iniciatívy „Myslím dopredu“ približuje vízie a zámery našich 6 olympionikov po tom, ako jedného dňa ukončia svoju aktívnu športovú kariéru.

Profesionálny život športovcov je špecifický v tom, že ich aktívna kariéra v reprezentácii končí spravidla skôr. Mali by myslieť na to, akým smerom sa bude uberať ich pracovné pôsobenie v ďalších etapách produktívneho veku a na tieto zmeny sa popri podávaní vrcholových výkonov už aj cieľavedome pripravovať. Rozhodli sme sa využiť možnosť spojenia sa s našimi úspešnými olympionikmi a cez priblíženie ich osobných plánov, rozbehnutých aktivít a dlhodobých vízií chceme inšpirovať aj ostatných Slovákov,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ poisťovne Ing. Vladimír Bakeš.

O svoje príbehy sa delia „zlatí“ vodní slalomári z Ria 2016, bratranci Ladislav a Peter Škantárovci, bronzová medailistka v streľbe skeet z Londýna 2012 Danka Barteková, olympijské reprezentantky v lukostreľbe a freestyle lyžovaní Alex Longová a Zuzana Stromková a naša olympijská nádej v novovzniknutej disciplíne skateboardingu na OH v Tokiu Richard Tury.

Nositeľmi príbehu olympionikov sú profilové rozhovory zamerané na prezentáciu ich bezprostredných aktivít a prípravu na nadchádzajúce olympijské hry. Čitatelia ich nájdu na servisnom blogu poisťovne. Skrátené verzie vyjadrení športovcov v zmysle témy „Myslím dopredu“ približujú video formáty, umiestnené a šírené na sociálnych sieťach. Textový a video obsah bude Kooperativa využívať aj v rámci native PR formátov v online a printových médiách. V lifestyle printoch budú rozhovory so športovcami dopĺňať aj imidžové vizuály. Súčasťou media mixu sú rozhovory so sponzorskými odkazmi k téme v rádiu a TV. Kampaň štartuje 24. júla, postupne sa bude rozvíjať zapájaním jednotlivých športovcov a potrvá až do októbra tohto roku. Na tvorbe jej myšlienky aj produkcii sa podieľala PR agentúra SOŠV Grape PR.

01 - Modified: 2024-02-05 08:00:00 - Feat.: - Title: Juraj Mičko z Kooperativy: Inovácie prinášajú poisťovni spokojnejších zákazníkov 02 - Modified: 2023-10-18 13:27:54 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka 03 - Modified: 2023-05-18 06:50:17 - Feat.: - Title: V novej digitálnej pobočke Kooperativy sa registrovalo viac ako 120-tisíc ľudí, je komfortnejšia a prehľadnejšia 04 - Modified: 2022-05-23 10:12:38 - Feat.: - Title: Kooperativa má liek na Dr. Google lekára 05 - Modified: 2022-02-09 11:02:54 - Feat.: - Title: Marketer's View: Poisťovňa by sa s bezstarostnosťou spájať nemala
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 18:17