Poisťovňa Kooperativa ako hlavný partner Slovenského olympijského a športového výboru (SOŠV) spúšťa PR kampaň pri príležitosti štartu odpočítavania 1 roka do olympijských hier v Tokiu. Vo svojej komunikácii sa zamerala na podporu prepojenia značky s myšlienkou olympionizmu. V rámci iniciatívy „Myslím dopredu“ približuje vízie a zámery našich 6 olympionikov po tom, ako jedného dňa ukončia svoju aktívnu športovú kariéru.
„Profesionálny život športovcov je špecifický v tom, že ich aktívna kariéra v reprezentácii končí spravidla skôr. Mali by myslieť na to, akým smerom sa bude uberať ich pracovné pôsobenie v ďalších etapách produktívneho veku a na tieto zmeny sa popri podávaní vrcholových výkonov už aj cieľavedome pripravovať. Rozhodli sme sa využiť možnosť spojenia sa s našimi úspešnými olympionikmi a cez priblíženie ich osobných plánov, rozbehnutých aktivít a dlhodobých vízií chceme inšpirovať aj ostatných Slovákov,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ poisťovne Ing. Vladimír Bakeš.
O svoje príbehy sa delia „zlatí“ vodní slalomári z Ria 2016, bratranci Ladislav a Peter Škantárovci, bronzová medailistka v streľbe skeet z Londýna 2012 Danka Barteková, olympijské reprezentantky v lukostreľbe a freestyle lyžovaní Alex Longová a Zuzana Stromková a naša olympijská nádej v novovzniknutej disciplíne skateboardingu na OH v Tokiu Richard Tury.
Nositeľmi príbehu olympionikov sú profilové rozhovory zamerané na prezentáciu ich bezprostredných aktivít a prípravu na nadchádzajúce olympijské hry. Čitatelia ich nájdu na servisnom blogu poisťovne. Skrátené verzie vyjadrení športovcov v zmysle témy „Myslím dopredu“ približujú video formáty, umiestnené a šírené na sociálnych sieťach. Textový a video obsah bude Kooperativa využívať aj v rámci native PR formátov v online a printových médiách. V lifestyle printoch budú rozhovory so športovcami dopĺňať aj imidžové vizuály. Súčasťou media mixu sú rozhovory so sponzorskými odkazmi k téme v rádiu a TV. Kampaň štartuje 24. júla, postupne sa bude rozvíjať zapájaním jednotlivých športovcov a potrvá až do októbra tohto roku. Na tvorbe jej myšlienky aj produkcii sa podieľala PR agentúra SOŠV Grape PR.