Skúsení „práči a práčky“ sa možno pousmejú, ale stále sú medzi nami ľudia, ktorí dávajú kapsule pri praní do zásuvky na tekutý prostriedok alebo do ponožiek. A potom sa čudujú, že sa kapsula nerozpustí. Spoločnosť Procter&Gamble sa rozhodla, že spolu s novými vôňami Lenor, upozorní Slovákov aj na to, ako správne prať. Kampaň kreatívne vymyslela a produkčne zabezpečila agentúra Neopublic.
Cez instagramové profily mladých blogeriek, ako aj články na portáloch pre mladých, odzneli detailné návody, ako používať moderné pracie prostriedky a stylistka Mirka Dobiš Michalková názorne ukázala, ako si zostaviť kapsulový šatník a následne sa oň starať.
Pri kampani sa Lenor zameral aj na zmysel vôní v bežnom živote a edukáciu zákazníkov v téme „ako prať“. Na pomoc si vzal moderátorku Soňu Skoncovú, stylistku Mirku Dobiš Michalkovú a psychologičku zaoberajúcu sa významom vôní Danielu Mináčovú.
Príjemné vône dokážu ovplyvniť našu náladu, pôsobia proti stresu, evokujú emócie a dokonca môžu byť spúšťačom liečebných procesov. „O pozitívnych vplyvoch príjemných vôní na psychiku človeka vedeli už starí Rimania a Gréci. Dnes je vôňa z veľkej miery prostriedkom estetického vyjadrovania, dodáva nám pocit zvýšenej kvality života. Prirodzene vyhľadávame príjemné vône a spájame ich s príjemnými asociáciami, ktoré pozitívne ovplyvňujú naše emócie a pocity,“ hovorí psychologička PhDr. Daniela Mináčová.