Do vozového parku Ryba Žilina pribudla nová, špeciálne upravená dodávka, ktorá sa do konca leta objaví v rámci gastrozón na viacerých hudobných festivaloch. Vo vnútri je vybavená chladiacimi boxami, naloženými a pravidelne dopĺňanými treskou priamo z výroby. Zároveň nesie navonok typické vizuálne prvky a hashtagy, s ktorými výrobca spája tresku už druhý rok a pokračuje tak v dlhodobej kampani, ktorou posilňuje pozicioning svojho vlajkového produktu.
„Žilinská treska je po celé generácie slovenským symbolom praktického zasýtenia sa, kedykoľvek a kdekoľvek si to chuťové poháriky vypýtajú. A zároveň je dnes už aj špecialitou spĺňajúcou štandardy moderného stravovania sa ľudí, ktorí dbajú o to, čo jedia. Sme radi, že ju môžeme toto leto prinášať bližšie k jej priaznivcom, priamo do areálov hudobných festivalov. Poslúži nám na to náš úplne nový pojazdný TreskaBar,“ vysvetľuje Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina.
Návštevníci festivalov si sem môžu okrem Tresky Exklusiv, načapovanej priamo do čerstvého rožka, vybrať aj z ďalších produktov a noviniek spoločnosti Ryba Žilina. V TreskaBare budú návštevníkov festivalov obsluhovať tím Ryba Žilina zložený čisto zo zamestnancov podniku a ich rodinných príslušníkov.