Značka Desigual. sa rozhodla pre zmenu loga. Namiesto iného fontu či farby otočila nápis o 180°. Nový imidž je súčasťou širšej stratégie, ktorej cieľom je zvýšiť popularitu značky a zaujať mladšiu cieľovú skupinu zákazníkov.
Vedľajším cieľom je poukázať na originalitu a kreativitu značky.
Podľa marketingového riaditeľa Guillema Gallega je Desigual prvá značka, ktorá svoje logo otočila kompletne. „Desigual predstavuje hravosť, kreativitu a veselosť. Znamená pozerať sa na život vždy z iného uhla pohľadu, viac riskovať a nebáť sa vystúpiť mimo svoju komfortnú zónu. A my chceme byť 100% Desigual! Koniec koncov čo viac reprezentuje naše zámery, než vziať naše vlastné logo a otočiť ho úplne naruby?“ uvádza na adresu originálneho rebrandingu loga Gallego.
Ako nevýhodu uvádzajú zahraničné médiá nečitateľnosť. Ak niekto nepoznal logo pred zmenou, bude pre neho ťažšie rozlúštiť názov.