StoryEditor

Tajomstvo pravého kávičkára pokračuje. Tentokrát vyzýva, aby každý žil po svojom

20.05.2019, 10:15
Autor:
pzpz
O kreatívu sa postarala Zaraguza.

Kampaň Tajomstvo pravého kávičkára spustila Zaraguza takto pred rokom. Poukazovala v nej na to, že ľudstvo má od nepamäti potrebu komentovať pitie kávy a deliť sa na skupiny kávičkárov.  

​Online video získalo minulý rok zlatú Effie a tvorcovia sa rozhodli v rovnakom komunikačnom koncepte pokračovať, lebo vraj "Dobré netreba meniť".

Michal Pastier, kreatívny riaditeľ zo Zaraguzy opísal nové video v príspevku na Facebooku: Žijeme skutočne v bláznivej dobe, kde ľudia už ani nevedia kým sú, lebo sa im z každej stránky pripomína to, kým nie sú. Majú robiť to aj hento, lebo inak nenájdu šťastie, krásu, produktivitu a sú stratenou existenciou vo vesmíre večnej nespokojnosti:) Preto sme po témach ako PREDSUDKY a TOLERANCIA otvorili niečo nové, ale tak, ako to fanúšikovia Popradskej kávy milujú.“

Vizitka kampane:
Creative Director: Michal Pastier
Art Director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová, Kornélia Pazderková
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Pepe Ehrenberger
Account manager: Jaroslava Huljaková

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 13:38