Kampaň Tajomstvo pravého kávičkára spustila Zaraguza takto pred rokom. Poukazovala v nej na to, že ľudstvo má od nepamäti potrebu komentovať pitie kávy a deliť sa na skupiny kávičkárov.
Online video získalo minulý rok zlatú Effie a tvorcovia sa rozhodli v rovnakom komunikačnom koncepte pokračovať, lebo vraj "Dobré netreba meniť".
Michal Pastier, kreatívny riaditeľ zo Zaraguzy opísal nové video v príspevku na Facebooku: „Žijeme skutočne v bláznivej dobe, kde ľudia už ani nevedia kým sú, lebo sa im z každej stránky pripomína to, kým nie sú. Majú robiť to aj hento, lebo inak nenájdu šťastie, krásu, produktivitu a sú stratenou existenciou vo vesmíre večnej nespokojnosti:) Preto sme po témach ako PREDSUDKY a TOLERANCIA otvorili niečo nové, ale tak, ako to fanúšikovia Popradskej kávy milujú.“