Akciu bude opakovať po každej výhre našej hokejovej reprezentácie.
Slovenská hokejová reprezentácia vstúpila na šampionát skvelým víťzstvom 4:1 nad USA a dnes ju čaká zápas s Fínskom. Často používanou frázou, že chlieb lacnejší aj tak nebude, či už vyhrajú alebo prehrajú, sa inšpiroval Lidl a zareagoval kampaňou, ktorá poteší aj nešportovcov.
Vždy nasledujúci deň po výhre našich hokejistov zlacní chlieb (1 kilový pšenično-ražný) o 10 centov. Ak naši reprezentanti vyhrajú aj dnešný zápas s Fínmi, chlieb bude lacnejší aj zajtra.
Pozrite si aj kampane, v ktorých účinkujú slovenské hokejové hviezdy:
01 - Modified: 2019-05-03 11:11:21 - Feat.: 0 - Title: MS v hokeji 2019: Kompletný program zápasov a doplnkových relácií na Jednotke a Dvojke RTVS
02 - Modified: 2019-05-02 09:29:57 - Feat.: 0 - Title: Šéf marketingu Lidl: Aj diskont môžete milovať
03 - Modified: 2019-05-09 18:54:26 - Feat.: 0 - Title: MS v hokeji 2019: RTVS bude vysielať z moderných štúdií. Ich výstavba trvala šesť dní
04 - Modified: 2019-05-10 08:34:53 - Feat.: 0 - Title: RTVS láka fanúšikov na hokejové prenosy vlastnou imidžovou kampaňou
01 - Modified: 2019-06-18 07:15:02 - Feat.: - Title: Prieskum MS v hokeji 2019: Ktorých sponzorov si Slováci najviac zapamätali?
02 - Modified: 2019-06-05 08:19:43 - Feat.: - Title: Majstrovstvá v hokeji v dátach: Ktoré družstvo strelilo najviac gólov?
03 - Modified: 2019-06-10 12:14:33 - Feat.: - Title: Hokejový šampionát pritiahol k obrazovkám 3,5 milióna fanúšikov. Dramatické finále malo rekordnú sledovanosť
04 - Modified: 2019-05-22 16:53:52 - Feat.: - Title: Slovenskí hokejisti na šampionáte skončili. Rozlúčilo sa s nimi 660 tisíc divákov pri obrazovkách
05 - Modified: 2019-05-22 06:55:52 - Feat.: - Title: MS v hokeji 2019: Fanzóny v Bratislave a Košiciach navštívilo zatiaľ 170 tisíc ľudí