Hokejoví nadšenci sa dočkali. Už dnes štartujú Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2019. Pre značky je to vhodná príležitosť, aby odprezentovali sponzorstvo či partnerstvo majstrovstiev, ktoré sa tento rok konajú na Slovensku. Z veľkého množstva značiek promujúcich MS prinášame ukážku tých, ktoré do kampaní oslovili slovenské hokejové hviezdy.
Škoda ako hlavný sponzor a automobilový partner IIHF Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji, do hlavných úloh v troch verziách spotu oslovila hokejistov Michala Sersena, Adama Lišku a Matúša Sukeľa. Hráči v reklame dostávajú od športového redaktora otázky, ohľadom nového Teamu, ako sa v ňom cítia alebo či sa zohrali. Edíciou Team je myslená trojica automobilov.
Na vizuáloch sa k Michalovi Sersenovi pripojil Richard Lintner.
Kaufland ako generálny partner Slovenského zväzu ľadového hokeja pokračuje v podobnej komunikácii ako minulý rok. Nové spoty opäť pracujú s vtipnou pointou, ktorá prirodzene prepája potravinový sortiment Kauflandu a hokejový svet. Tento rok sa hlavnej úlohy v rôznych verziách spotu zhostil Tomáš Starosta.
Popri Starostovi sa v reklame objavili aj ďalší hokejisti: Michal Valent, Lukáš Bohunický, Peter Fruhauf, Marek Slovák, Karol Korím, Filip Kundrát a Jano Zlocha. Diváci počas MS v hokeji uvidia nový 30-sekundový kampaňový spot a tri 10-sekundové sponzorské odkazy. Natáčanie prebiehalo na zimnom štadióne v rakúskom mestečku Bruck an der Leitha.
Potravinový reťazec už s hokejistami pracoval, keď začiatkom minulého roka nasadil sponzorské odkazy, v ktorých mladí reprezentanti do 20 rokov prezradili svoj “nečakaný” recept na úspech. Všetky kampane sú z dielne Respect APP.
Kaufland okrem hlavnej línie kampane pripravil aj zberateľskú promo kampaň, ktorú pripravila agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Kreatíva vychádza z produktu – z nálepkovej knižky s názvom „Ciki-caki, ciki-cak“. V reklame sa tvorcovia rozhodli odprezentovať knižku za pomoci malého chlapca a legendy slovenského hokeja Jána Lašáka.
Ambasádormi kampane značky Coca-Cola sú slovenský hokejista Marián Hossa a jeho český kolega Patrik Elliáš.
Na sociálnych sieťach podporuje myšlienku kampane hashtag #CokeRulez, ktorého cieľom je komunikovať pravidlá a hokejovú terminológiu v kontexte bežného života, tak ako je ukázané v reklamnom spote. Aktivita by mala vzbudiť väčší záujem u mladých ľudí. Za kreatívou stojí agentúra Mayer/McCann Erickson a produkciu zabezpečil tím z Hitchhiker Films.
Športová značka 4F pri príležitosti Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji uvádza fanúšikovské tričko, ktorého tvárami sú Marián Gáborík s manželkou Ivanou Gáborík. Manželská dvojica je súčasťou kampaňových vizuálov a iniciatívu podporuje aj prostredníctvom svojich profilov na sociálnych sieťach.