Agentúra MullenLowe GGK začína pracovať pre nového klienta. Ide o sieť stavebnín združených pod značkou BigMat.
Značka má pôvod vo Francúzsku, kde vznikla v roku 1981 ako združenie nezávislých stavebnín. V súčasnosti značka funguje v sedem štátoch Európy, má 489 členov a zahŕňa 890 predajní.
Agentúra MullenLowe GGK bude pracovať pre slovenský BigMat. Ten bol založený v roku 2014 a zatiaľ združuje osem členov s 10 pobočkami. Slovenský BigMat ponúka kompletný stavebný sortiment, obzvlášť vysokú kompetenciu má však v oblasti striech a zakladá si na odbornom poradenstve.
Predmetom spolupráce bude zabezpečenie online komunikácie vrátane vytvorenia kreatívneho konceptu a jeho nasadenia v online prostredí.
Primárnym cieľom komunikácie je posilnenie značky BigMat na Slovensku.
Ako povedal pre Stratégie Marek Pajtáš, CEO MullenLowe GGK: “Naša agentúra má silné a medzinárodné skúsenosti z oblasti stavebných materiálov. Sme veľmi radi že tieto skúsenosti vieme ďalej využiť pre nášho nového klienta BigMat. Na spoluprácu sa tešíme, a pevne veríme že spolu s klientom sa nám podarí posilniť značku BigMat na Slovenskom trhu."