V printovom vydaní Stratégií sme už tradične zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí sa vyjadrili na tému virtuálnych influencerov. Pýtali sme sa, či si myslia, že budú budúcnosťou v online marketingu na Slovensku.
Virtuálni influenceri sú na Slovensku otázkou času
Podľa Petra Galka z agentúry diorama je vstupná investícia do virtuálneho influencera príliš vysoká na to, aby sa v slovenských podmienkach vytvoril dostatočne veľký trh.
Andrea Michajlová z Promisea si myslí, že je otázkou času, kedy sa to dostane aj na Slovensko. Tak, ako ľudí fascinuje VR, AR a podobné vychytávky, tak určite radi dajú follow aj nejakému graficky spracovanému avatarovi, ktorý sa oblieka štýlovo a je dokonalým prepojením zákazníka a ambasádora značky.
Tatiana Uličná z PS:Digital v tom má jasno, tvrdí, že virtuálni influenceri majú určite svoj potenciál aj v našich končinách, keďže influencer marketing je stále rozširujúcou sa platformou. Ak neviete nájsť vhodného influencera pre svoju značku, vytvorte si virtuálneho.
Je to trendová vlna, na ktorej sa úspešne zvezie veľa značiek, otázne je, ako dlho to bude trvať
Podľa ďalších ADMA odborníkov to na slovenskom trhu vyzerá s virtuálnymi influencermi takto: