Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku predstavuje s blížiacimi sa eurovoľbami novú kampaň, ktorá apeluje na všetkých Slovákov, aby išli 25. mája voliť. Reaguje tak na vôbec najnižšiu účasť Slovenska vo voľbách do Európskeho parlamentu – k volebným urnám naposledy pristúpilo len 13 percent našich krajanov. O kreatívu kampane sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Jednoduchý, ľahko zapamätateľný motív držania huby sa má prihovárať všetkým slovenským voličom. „Sme radi, že sa nám napriek obmedzeným prostriedkom podarilo dať dokopy tím zanietených ľudí, ktorí sa na kampani podieľali. Viacero mien na čele so Zuzanou Kronerovou, Dorotou Nvotovou či Jurajom Kemkom pracovalo na spote bez nároku na honorár,“ približuje pozadie kampane Ladislav Miko zo Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku.
Okrem hlavného online videa sa do aktivity zapája aj množstvo slovenských influencerov, ktorým záleží na čo najvyššej účasti Slovákov v blížiacich sa eurovoľbách. Na svojich profiloch zverejňujú fotografie s veľkou hubou, čím motivujú svoju fanúšikovskú základňu zúčastniť sa na voľbách. Tie sa konajú už 25. mája, takže nezabudnite ísť voliť aj vy. Aby vám nakoniec nezostalo nič iné, ako len držať hubu.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Jakub Kuvik
Copywriter: Pavol Pružinec, Matúš Kvas
Art Director: Jakub Kuvik
Account Director: Anna Dzurjaníková
Account Manager: Ema Marišová
Režisér: Daniel Laurinc
Kamera: Martin Chlpík
Produkcia: Laurinc Studio