Trh poistenia a dôchodkov sa mení. NN Group ukončila akvizíciu AEGON Slovensko a AEGON Česko.
„Integračná časť bude náročná, no veľmi sa na ňu teším, pretože NN rodina na Slovensku sa rozrastie a my budeme schopní ponúknuť našim klientom lepšiu zákaznícku skúsenosť a produkty, ktoré im budú šité na mieru a budú reagovať na všetky ich požiadavky,“ povedal Peter Brudňák, generálny riaditeľ NN Slovensko a Aegon Slovensko
Nová spoločnosť si na definovanie novej silnej značky a firemnej kultúry prizvala brandingovú agentúru Generations.
„V NN aj v Aegone sme stretli profesionálov a nadšených ľudí, s ktorými sa dobre spolupracuje. Vedieme spoločnosti naprieč celým procesom integrácie firemných kultúr a definovania tej novej, ktorá má silnú oporu v nadnárodnom know-how,“ vysvetľuje Daniel Bradáč, managing partner Generations a pokračuje: „Kľúčovú úlohu v takomto procese má práve employer branding, definovanie employer value proposition a následne potom celkový spôsob internej komunikácie. Pomáhame vytvárať komunikáciu novej značky, a to je pre nás pocta, výzva a vieme tu zúročiť naše unikátne know-how.”Róbert Tóth, marketingový manažér spoločnosti NN dodáva: „Spojenie dvoch silných značiek je na slovenskom trhu výnimočné a je to veľká príležitosť pre všetkých zúčastnených. Potrebujeme preto silného partnera, ktorý sa orientuje v medzinárodných korporáciách, nebojí sa naskočiť do rozbehnutého vlaku, má drive, pozná problematiku a dodá nám praktické a užitočné rady v celom procese. Všetci cítime, že Generations vie byť súčasťou nášho tímu.”