Generations
StoryEditor

Fúziu firemných kultúr NN Group a Aegon riadi agentúra Generations

25.04.2019, 10:54
Autor:
(red)(red)
Kľúčovú úlohu v takomto procese má employer branding.

Trh poistenia a dôchodkov sa mení. NN Group ukončila akvizíciu AEGON Slovensko a AEGON Česko.

 „Integračná časť bude náročná, no veľmi sa na ňu teším, pretože NN rodina na Slovensku sa rozrastie a my budeme schopní ponúknuť našim klientom lepšiu zákaznícku skúsenosť a produkty, ktoré im budú šité na mieru a budú reagovať na všetky ich požiadavky,“ povedal Peter Brudňák, generálny riaditeľ NN Slovensko a Aegon Slovensko

Nová spoločnosť si na definovanie novej silnej značky a firemnej kultúry prizvala brandingovú agentúru Generations.

V NN aj v Aegone sme stretli profesionálov a nadšených ľudí, s ktorými sa dobre spolupracuje. Vedieme spoločnosti naprieč celým procesom integrácie firemných kultúr a definovania tej novej, ktorá má silnú oporu v nadnárodnom know-how,“ vysvetľuje Daniel Bradáč, managing partner Generations a pokračuje: „Kľúčovú úlohu v takomto procese má práve employer branding, definovanie employer value proposition a následne potom celkový spôsob internej komunikácie. Pomáhame vytvárať komunikáciu novej značky, a to je pre nás pocta, výzva a vieme tu zúročiť naše unikátne know-how.”Róbert Tóth, marketingový manažér spoločnosti NN dodáva: Spojenie dvoch silných značiek je na slovenskom trhu výnimočné a je to veľká príležitosť pre všetkých zúčastnených. Potrebujeme preto silného partnera, ktorý sa orientuje v medzinárodných korporáciách, nebojí sa naskočiť do rozbehnutého vlaku, má drive, pozná problematiku a dodá nám praktické a užitočné rady v celom procese. Všetci cítime, že Generations vie byť súčasťou nášho tímu.”

01 - Modified: 2023-12-19 09:18:20 - Feat.: - Title: Budovanie brandu a firemnej kultúry je "top down" proces. Bez CEO to firma nezvládne 02 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu 03 - Modified: 2022-09-13 08:12:20 - Feat.: - Title: Kreatívu značky Cupra bude aj v ďalšom období viesť Generations 04 - Modified: 2022-03-18 09:14:24 - Feat.: - Title: Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022) 05 - Modified: 2021-07-06 16:52:52 - Feat.: - Title: Firmy vtrhli ľuďom do obývačiek. Podstatné sú štyri kľúčové veci
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 05:07