Vyhľadávač GLAMI.sk na jednom mieste zhromažďuje produkty módnych značiek a používateľom ponúka pokročilé filtrované prehľadávanie stoviek e-shopov. "V image kampani máme jasný cieľ – vysvetliť, ako GLAMI funguje a čo môže užívateľom ponúknuť," upresňuje Hana Zachová, brand manažérka GLAMI.
Tvorcovia stavili na spojenie vizuálnej identity GLAMI s ľahko zapamätateľným grafickým stvárnením. Cieľom je GLAMI.sk vizuálne odlíšiť od komunikácie e-shopov s módou, s ktorými si používatelia módny vyhľadávač často mýlia.
Kampaň od českej agentúry SYMBIO bežala minulý rok u našich západných susedov. Jej slovenská verzia je spustená na obdobie od 15. 4. do 12. 5. 2019. V rámci kampane beží televízny spot, ktorého kreatívnu exekúciu zastrešilo SYMBIO s vlastnou in-house A/V produkciou SYMBIOGRAF. "Realizácia spotu, ktorý je celý nakrútený na greenscreen a neskôr zasadený do virtuálnych 3D kulís, bola pre nás technologická výzva, ktorú sme si užili," hodnotí Creative Director SYMBIO, Václav Krbůšek. Štýl komunikácie bol nastavený tak, aby bola oslovená najširšia cieľová skupina žien približne vo vekovom rozmedzí 18-54 rokov.
Televíznu kampaň dopĺňajú online videá a YouTube bumper ads, display formáty a tiež kreatíva na sociálnych sieťach. Minulý rok prešlo úpravou aj GLAMI.sk.