Súčasťou novej kampane operátora 4ka z dielne agentúry MARK BBDO Bratislava sú tri príbehové videá. Tie si, podľa informácii Alexandry Kӧrmendy, vedúcej marketingového oddelenia 4ky, za prvé 3 týždne pozrelo viac než 1 milión ľudí. „Cieľom kampane bolo zaujať hlavne mladú cieľovú skupinu, zvýšiť ich povedomie o 4ke ako dátovom operátorovi, ktorý podporuje zábavu a vďaka ponuke nekonečných 4G dát za skvelú cenu vás neoberie o žiadny zážitok. Pokračovaním konceptu „Oberátori“ sme zároveň chceli definovať naše postavy – kto je záchranca a kto narušiteľ dobrej zábavy.“
Každé video má svoj vlastný príbeh, ale všetky spája jedno - oberátor v nich kazí zábavu: streamovanie filmov či seriálov, počúvanie obľúbených hudobných playlistov alebo sledovanie online športových prenosov. Riešenie ponúka mobilný operátor 4ka s neobmedzenými dátami pre zákazníkov, aby sa mohli baviť, koľko chcú. Trojica videí o tom, ako ľudia dátujú a oberátor ich pri tom oberá o zábavu, sa nakrútila za jediný deň. Pozrite si ich:
Na WC hore nohami
Alexandra Kӧrmendy: „V úlohe zástupcu 4ky sa znova objavil René Štúr, otravného oberátora stvárnil český herec Dalibor Dufek. Obaja už majú za sebou veľa hereckých skúseností, no zavesení dole hlavou nikdy predtým nehrali! Bol to veľmi zvláštny výjav a fyzicky naozaj náročný výkon, keďže sa celá scéna odohrávala v stiesnených pomeroch kabínky WC a okrem nich dvoch tam ešte účinkoval tretí herec – muž sledujúci livestream hokejového prenosu.“
Hustá párty s dychovkou
Alexandra Kӧrmendy: „V ďalšom videu sme sa ocitli na párty plnej mladých ľudí. Obľúbený playlist fičí naplno a vtom… dychovka! Áno, všetko je možné, keď príde na scénu oberátor! Celú zábavu stopne tým, že preruší tok dát a pustí si skladbu, na ktorú momentálne nikto nie je naladený. Ide o autentickú pieseň od skupiny Vlčovanka. Tým dokonale zruinoval párty, ale zároveň pomohol relatívne neznámej dychovke k nečakanej popularite. Šláger pre staršie ročníky sa razom stal chytľavým songom, ktorý prispieva k popularite videa, a ktorý len tak ľahko nedostanete zo svojho ucha.“
Človek vo vysávači
Alexandra Kӧrmendy: „V treťom videu na chate spraví René Štúr neobyčajný úkon - zlého oberátora nekompromisne vysaje do vysávača. To sa v bežnom živote len tak nevidí. Preto sa táto scéna nedá ani nakrútiť bežným spôsobom. Šlo o spojenie klasického nakrúcania a následných postprodukčných trikov v štúdiu vytvorených na počítači.“Vizitka kampane Nedajte sa oberať:
Klient: SWAN Mobile, a. s.
Reklamná agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative director: Vlado Slivka
Art director: Peter Kuchta, Michal Nemček
Copywriter: Ivan Fiedler, Michal Roháček
Account manager: Kristína Halová
Produkcia televízneho spotu: Juraj Molnár
Réžia: Maroš Milčík
Fotograf: Jakub Klimo
Autor fotografii z nakrúcania: Martin Schopinski
Timing kampane: 20.3.-30.6.2019
Mediamix: Online - Google, programatic, YT, socials (formáty display, search, video), OOH - CLV, BG, Scroll BG, BTL