StoryEditorMladých je dnes náročné zaujať. Týmto značkám sa to darí
Pozrite si reklamy za rok 2021, ktoré si mladí ľudia najviac zapamätali.
Pripravili sme pre vás reklamy, ktoré oslovili mladých ľudí do takej miery, že si ich zapamätali. Spôsob zisťovania bol jednoduchý. Spoločnosť Go4insight sa v rámci prieskumu Young People Ad Monitor pýtala mladých ľudí vo veku 16 – 29 rokov na reklamu, ktorá im napadne ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-11 12:03:21 - Feat.: - Title: Vianočné reklamy 2023: Opäť bodovala Kofola s prasiatkom, najkontroverznejší bol Telekom
02 - Modified: 2023-03-01 11:41:27 - Feat.: - Title: Vidíme veľký tlak na rýchlosť a agilitu prieskumov, klientov zaujíma hlavne zákaznícka skúsenosť
03 - Modified: 2022-08-08 08:41:45 - Feat.: - Title: Ako osloviť mladých? Tak ako to robia tieto značky
04 - Modified: 2022-07-08 05:37:03 - Feat.: - Title: Prieskum: Ktorá reklama je najotravnejšia? Napríklad outdoor to nie je
05 - Modified: 2022-06-29 11:57:45 - Feat.: - Title: Intenzita využívania sociálnych sietí na Slovensku rastie