Cieľom kampane „Movies 2.0“ je ukázať, že k rôznym filmovým žánrom sa hodia rôzne čipsy Lay's. Značka tak pokračuje v prezentácii rozmanitosti svojich produktových radov, s ktorou začala už v minuloročnej kampani „Ktoré Lay's si dnes dáš?“. Nová kampaň je teraz rozšírená o párovanie jednotlivých radov Lay's a filmových žánrov. Opäť je tak možné vidieť v rámci jednej kampane hneď niekoľko radov Lay's súčasne.
Spoločný hero spot:
„Cieľom kampane je prezentovať Lay's ako ideálny snack k sledovaniu filmov a ukázať, že jednotlivé rady našich zemiačikov môžu vyjadriť určitý filmový žáner. Filmy totiž skutočne chutia lepšie s Lay's. Nielenže dodávajú filmom novú chuť, ale zároveň podporujú zdieľanie okamihu s blízkymi,“ uviedla Hana Plešmídová, manažérka kategórie snackov spoločnosti PepsiCo SR.
Komédie a klasické Lay's:
Vizitka kampane:
Timing: 2 – 3 (v TV do 5)/2019
Mediálne nasadenie: TV, digital, PR, instore
Digitálna agentúra: 2FResh s.r.o
Produkčná agentúra: Mark BBDO