Spoločnosť Queensway Restaurants Slovakia, ktorá na Slovensku prevádzkuje franchisingovým systémom sieť rýchleho občerstvenia KFC (Kentucky Fried Chicken), otvorila včera v priestoroch bratislavského Auparku svoju vlajkovú loď.
Samostatná reštauračná prevádzka má kapacitu viac, ako 100 miest na sedenie a nový systém obsluhy, ktorý je efektívnejší. Spoločnosť plánuje na Slovensku ďalšiu expanziu značky KFC.
Veľkokapacitná prevádzka s interiérovým dizajnom podľa aktuálnych trendov je z dielne uznávaného architekta. Sieť rýchleho občerstvenia tak už nie je súčasťou foodcourtu, ale má samostatný priestor s výhľadom na panorámu s bratislavským hradom. Vďaka zväčšenej kapacite, ktorá pojme viac, ako 100 hostí, sa novootvorená pobočka stane najväčšou prevádzkou KFC na Slovensku.
Prevádzka prinesie aj nový systém obsluhy. Zákazník si pri jednom okienku objedná a zaplatí za objednávku, jedlo si však vyzdvihne pri inom okienku. Zvýši sa tak rýchlosť a efektivita obsluhy. „Chceme takýmto spôsobom urýchliť obsluhu a zvýšiť spokojnosť našich zákazníkov, ktorí si skrátia dobu čakania v rade,“ približuje Mgr. Lucia Tóthová, marketingová manažérka Queensway Restaurants Slovakia.
„V prípade novej prevádzky sme investovali do nových fritéz a prístrojov na shake-y,“ povedal Mag. Andreas Schindl, Country manager Queensway Restaurants Slovakia, pod ktorú značka KFC patrí. „Okrem otvorenia novej prevádzky sme v týchto dňoch urobili aj významné rozhodnutie investovať 10 -15 miliónov Eur do 11 nových prevádzok, ktoré na Slovensku vytvoria približne 300 nových pracovných miest. V blízkej budúcnosti taktiež plánujeme rekonštrukciu existujúcich slovenských prevádzok,“ dodal A. Schindl. V rámci expanzie, ktorá by mala prebehnúť v najbližších 3-4 rokoch, je plánovaných aj viacero samostatných drive thru prevádzok.